Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)

Go down 
+2
MorbidNeeds
Prinsessen
6 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 10:25 pm

Vi har snakket om at lave Ugens Prompt til en biweekly leg i stedet for, da vi har svært ved at følge med som det er.

Spørgsmål fra "Hvad vil du helst…?"-legen fra DoA.

Svar på hvad du helst ville og giv gerne en begrundelse (da det alligevel er det sjoveste at læse Very Happy )

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?
Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?
Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?
Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?
Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?
Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?
Vil du helst skulle restringe en dukker eller give den en ny faceup?
Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?
Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?


Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 3:17 am

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?

Bliver nok WS da tans har det med at blive ret funky farver med tiden

Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?

Kan begge dele allerede, men det jeg nu ønsker at blive bedre til er face-ups så det er den jeg vælger

Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?

Kunne de ikke bare alle blive levende?

Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?

Ved ekstra hænder får jeg dem aldrig brugt, de ligger bare og ligger så hellere jointede.

Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?

Da man kan blush to match så går jeg med kroppen der passer perfekt uden at være et resin match

Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?

Hvordan pokker ødelægger man deres fødder fo.o'? Men kan være hip som hap da man kan købe nye hjem, sure, resinen er måske ikke samme farve, men kunne jeg leve med. Men hvis man skulle vælge, hænderne I guess?

Vil du helst skulle restringe en dukker eller give den en ny faceup?

Begge dele er lige afslappende og sjovt, har vitterligt ingen preference over den ene eller den anden. Men for at vælge så siger vi bare face-up.

Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?

Perfekte hoved for så kigger jeg efter krop efter og jeg er ikke så kræsen at der absolut intet ville være nogen steder at finde der ville kunne bruges.

Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?

Har kun en her der kan få fantasy ben og de er ikke engang i brug og ved ikke om de overhovedet kommer i brug, så ingen af delene for det hiver bare ikke i mig sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 3:19 am

Jeg har personligt intet imod at det bliver biweekly, hellere at det fortsætter med lidt tid i mellem end at det dør ud, så har folk også bedre tid til at nå at svare Wink

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?
Det må blive WS, jeg vil simpelthen ikke ane hvad jeg skulle stille op med en helt sort dukke. Det vil jeg overlade til en mere kreativ sjæl, for der ligger sikkert nogle helt unikke muligheder gemt i det Smile

Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?
Faceups, når jeg kigger på alle de smukke resultater der kommer ud af folks hårde arbejde, hvad enten det er firma eller privat, så bliver jeg helt jaloux xD Det er jo helt vildt hvad man kan udrette!

Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?
Jeg vil gerne adoptere Eliza, hvis hun skulle blive levende xD Selv om jeg ikke ved om min kæreste har det på samme måde, tror måske han vil blive trætte af os i længden Razz

Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?
Jointed hænder ser så flotte ud, og åbner for så mange muligheder, men jeg vil være evig angst for at ødelægge dem, eller at elastikken springer/bliver slap, og jeg så skal til at nøkle med det, så jeg går efter ekstra hænder.

Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?
Hvis farverne er et par toner fra hinanden, så tager jeg gerne den fantastiske krop, og tænger at forskellen kan dækkes med blush eller tøj. Lige på det punkt er jeg ikke så perfektionistisk.

Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?
Well, jeg har ødelagt en af Jimmies hænder, så det er ikke rigtig et skræk scenarie, men jeg tænker at fødder måske ville være nemmere at skjule?

Vil du helst skulle restringe en dukke eller give den en ny faceup?
Restringe, der har jeg da en nogenlunde idé om hvad i alverden jeg laver xD

Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?
Uhh, det må være det perfekte hoved, da jeg som udgangspunkt forelsker mig mere i hoveder. Jeg tænker at der er større sandsynlighed for at finde en krop man kunne være tilfreds med.

Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?
Fantasy ben, jeg synes klart det er der jeg har set flest forskellige variationer og muligheder, jeg har ikke set så mange unikke arme, hvad jeg sådan lige kan huske.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 7:01 am

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?
White skin. Det ville være umuligt at få en sort dukke til at se realistisk ud. Ws kan man i det mindste blushe helt vildt ;D

Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?
Fantastiske faceups helt sikkert! Very Happy Jeg kan godt lide at lave faceups, så det ville da om noget være fedt at være fantastisk til det *^^*

Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?
Haha jeg ville helst at en af mine dukker blev et menneske...hmm...hvilken af mine store drenge skulle det mon så være... Very Happy'

Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?
Ekstra hænder. Ikke at jeg er god til at skifte, men jeg er altså ikke ret tålmodig til de der jointed hænder, og de ser uhyggelige ud efter jeg har leget med dem 'Very Happy

Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?
Meget kan blushes væk ;D Ville blive mest glad for en hybrid med en awesome krop. Ellers ville jeg nok alligevel blive irriteret over den ret hurtigt.

Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?
Whaaat? Sikken et uhyggeligt scenarie...hmm...det bliver fødderne I guess. De kan trods alt gemmes i et par sko.

Vil du helst skulle restringe en dukker eller give den en ny faceup?
Faceup, faceup, FACEUP!! Ak det der re-stringing kan altså ødelægge ens hænder noget så grufuldt! >_<

Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?
Hovedet tror jeg. Det er lidt der jeg føler karakteren ligger. ^^"

Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?
Fantasy arme? Det lyder sejt Very Happy Jeg har ikke brug for dukker med fantasy parts, men måske en cyborg arm kunne gå an...men hvis det er fordi det er tentakler eller træer eller sådan....så er det dælme også cool nok Cool
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 8:47 am

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?
puha... jeg har godtnok ws dukker, men tror faktisk, at hvis det skulle vare alle mine dukker, ville jeg nok vælge sort.

Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?
face-ups. Fordi jeg ikke har problemer med at finde dukker jeg er 100% tilfreds med. XD

Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?
Ville helt klart hellere have at mine dukker blev mennesker - ville være kedeligt selv at blive en livløs BJD.

Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?
Mmmm... det kommer lidt an på udseendet af begge dele. Men ville være mest handyt at have nogle pæne jointed hands, omend bare så jointed som doll Chateau.

Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?
ville helt klart gå efter den hybride - man kan altid manipulere matchen.

Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?
Fødder, helt klart - for de kan repareres uden at man ville kunne se det hele tiden, da de for det meste så ville have sko eller sokker på.
knækkede fingre har jeg oplevet 2 gange, heldigvis var anden gang under transport, så fik et par nye gratis. Men jeg ville altid være nervøs for at de reparede fingre falder af igen - chancen er i hvertfald større end hvis det er foden.

Vil du helst skulle restringe en dukker eller give den en ny faceup?
Restringe er helt klart mit foretrukne - det kræver krafter men knap så mange materialer og man behøver ikke tage vejret i betraktning. Og det er så meget nemmere og irriterende at ødelægge en face-up end at restringe.

Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?
Helt klart den perfekte krop. Da det er nemmere at modde et hovede eller lave sit eget.

Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?
Puha det kommer meget an på hvilke fantasy parts det er... Men foretrækker nok mest ben.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 4:56 am

Jeg er også okay med, at det bliver biweekly. Vil bare gerne at det fortsætter. :3

Vil du helst have kun WS dukker eller helt sorte dukker?
WS. Jeg har menneske dukker, så en helt sort dukke ville være sært i min samling. Hvis det havde været en daaaark tan, som stadig var realistisk menneskefarve, ville jeg dog vælge det fremfor WS. Smile

Vil du helst kunne lave fantastiske faceups eller fantastiske mods?
Jeg har ikke meget interesse i mods, desværre, og da jeg er i gang med at prøve at lære face-ups, så ville jeg gerne være fantastisk til det. Very Happy

Vil du helst selv blive til en BJD eller at en af dine dukker bliver et menneske?
Så skulle det være Isabelle, som blev til et menneske. Så skulle hun være min veninde, som kunne spille cool musik for mig x3

Vil du helst have jointed hænder eller flere par ekstra hænder?
Flere par ekstra hænder. Synes jointed hænder er så svære at posere ordentligt, og jeg er ikke så doven igen med at skifte hænder, når jeg har dem.

Vil du helst lave en hybrid med en fantastisk krop men matchen var ikke så god eller en middelgod krop men matchen var perfekt?
Mine hybrider er i forvejen... Ikke så matchende Very Happy Så det kunne jeg sagtens leve med, hvis det var en god krop!

Vil du helst komme til at ødelægge din dukkes hænder eller din dukkes fødder?
Jeg kom til at diskutere det her spørgsmål med Chazzi. Jeg tror, jeg helst vil ødelægge hænderne. Der er meget større sandsynlighed for at firmaet sælger ekstra hænder, end ekstra fødder, og hvis du ødelægger fødderne frygter jeg lidt, om man kan ødelægge dukkens overall balance, hvis fødderne går i stykker slemt nok. ._.

Vil du helst skulle restringe en dukker eller give den en ny faceup?
Er faktisk ret ligeglad. Kan godt lide at lege med face-ups, men restringing er nu også ret hyggeligt Smile

Vil du helst finde den perfekte krop men intet hoved eller det perfekte hoved men ingen krop?
Hoved! Very Happy Kroppe er der så mange flotte af, men hovedet definerer characteren for mig.

Vil du helst have en dukke med fantasy arme eller fantasy ben?
Ben Smile Ved ikke, om der er nogen større grund, end at jeg bare foretrækker fantasy ben over fantasy arme.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)   Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? part II (Uge 6)
» Ugens prompt: Caketown billed-tag (Uge 1)
»  Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)
» Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)
» Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: