Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeLør Jan 16, 2016 7:58 am

Too Spooky BJD Monster Tag - lavet af Goshogee på youtube.

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?

Vampyr – Den store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?[i/]

Zombie – Er du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.

Skelettet – Hvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).

Spøgelse – Dukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?

Jason Voorhees – Hvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik?
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeLør Jan 16, 2016 10:39 am

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?

Fik mig til at interessere mig for fotografering, det at skrive på et om noget mere seriøst plan, og fik mig til at forbedre mine sy-skills

Vampyr – Den store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?[

Er ret ligeglad, ikke dermed sagt at jeg unødigt lader dem være ude i direkte solys. Gør ikke det store for at hindre det, men har da før gjort brug af bagepulver og også siddet med fint sandpapir og slebet et fint lag af. Ellers ser jeg på det som deres måde at blive gamle på.

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?

Op til flere gange og endnu aldrig lavet noget fejl som ikke kunne rettes på

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  0610cca0c96de9dcc58a5dc64cd1e84f-d8fcert

Her er det godt og vel hele 5-øren der har været under kniven. Liam er en AOD Ruo Feng hvor jeg har åbnet munden og tilføjet tænder, hagen er blevet sandet, næsen har fået en tur, kinderne, selv hans krop har jeg ændret torsoen på og slebet så den virker mindre muskuløs.

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Tumblr_inline_n48g3nwuRG1qfst05

Kroppen her har jeg lavet et torso led samp slebet og formet bryst partiet og modeleret en penis - AprilStory Olivia

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  New_guy_on_the_block_by_delusions_in_glass-d6gwzvz

Nathaniel her er en LeekeWorld Eiden. Han var mit første mod-project tilbage i '10. Gjorde hans læber mere fyldige, sleb næsen lidt ned, åbnede øjnene en smule mere, slebet lidt på hagen og kinderne også.

Zombie – Er du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.

Hele sidste halvdel af '14 til og med August '15 havde jeg layaways kørende konstant fordi det var nemt og man behøvede ikke have rede kontanter her og nu.

Skelettet – Hvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).

Må sige jeg aldrig har været så imponeret over kroppe som hos DollsTown. Detaljerne, jeg brugte en time på bare at sidde og glo på både deres 15 og 18years old drenge kroppe da de kom hjem, kunne slet ikke lade være.

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).

Så meget kigger jeg slet ikke rundt, og vil ikke sige der er scults der lige frem ville inspirere mig, mere gøre mig glad? Bliver altid glad når der popper en sculpt op som sidder i resin familien her.

Spøgelse – Dukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?

Elf Ducan, ved ikke hvorfor, men lige ham ville jeg elske at få hjem en dag selvom det jo bare er en Ducan med elver øre. Men ja, han er speciel for mig da jeg kan huske ham tilbage fra da jeg startede i hobbyen.

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?

At en eller flere i familien her bliver smadret til ukendelighed, at de alle bliver stjållet. Har jeg drømt om alt for mange gange til at det er sjovt længere.

Jason Voorhees – Hvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?

Kunne være sjovt at sy et Jack Skellington kostume en dags tid

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik

Aldrig været ude for det nej
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeSøn Jan 17, 2016 7:42 am

Jeg elsker de her prompts Very Happy

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?

Jeg har afprøvet mig selv en del. Både kreativt, og mere specifikt med hensyn til at lave characters.
Jeg havde heller aldrig troet, jeg ville komme til at synes fotografering var interessant, men jo mere jeg gør mig i det, jo mere synes jeg det tiltaler.

VampyrDen store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?

Jeg har det egentlig helt fint. Jeg har en dukke som er blevet grønlig på benet (uden jeg helt fatter hvorfor), men det går nok. For det første kan jeg jo skjule det med tøj, og for det andet ser jeg det bare som en del af hobbyen.

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?

Jeg har sandet en næse et par gange, men det er virkelig ikke noget, jeg har gjort mig meget i. Synes det er ekstremt fedt, når andre modificerer, men, personligt, tiltaler det mig ikke rigtigt.
Hvis jeg kunne modificere en dukke bare sådan lige, ville jeg lave en dukke der manglede et ben eller en arm. Smile  

ZombieEr du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.

Øhm, jeg tror mere eller mindre alle mine dukker er ups'er. Razz Den seneste var et LLT Lazuli, fordi han var udsolgt ved LLT, men Clover-Singing havde ham endnu. Han er en dukke, hvor jeg har fulgt LLT's billeder siden de begyndte at poste WIP af ham. Har hele tiden vist, jeg bare -skulle- eje ham, så nu prøver jeg, at lave ham til min character "David" Smile

SkelettetHvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).

Flotteste må være Iplehouse nYID/SID/EID pige kroppene! Jeg er så vild med, hvordan de ser ud. (Hvordan de posere er så en helt anden sag. Haha)

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).

Jeg er altid meget betaget af Sarqq og Sherimii's piger. Især Ren og Kathrine.

SpøgelseDukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?

Der er nogle dukker, som udkom før jeg kom i hobbyen (som Volks Souseiseki), men jeg er ikke dybt plaget af det. Får jeg en Souseiseki, så er det jo fedt, men hvis ikke, går det nok Smile

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?

At tabe en dukke med ansigtet først, så det på en eller anden måde går uhjælpeligt i stykker. Og nej, det er heldigvis aldrig sket!

Jason VoorheesHvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?

Jeg ved det faktisk ikke Razz Ville gerne lave noget en dag, men nu må jeg se, om det bliver til noget Razz

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik?

Der er specifikke sculpts, som har skræmt mig lidt, men kan ikke på stående fod huske hvilke.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeSøn Jan 17, 2016 9:51 am

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?
Jeg brugte, især i begyndelsen, meget tid på at tage billeder og prøve på at gøre dem meget levende. Det tror jeg ikke jeg ville have gjort på samme måde hvis det fortsat bare var natur-billeder jeg brugte linsetid på.

Vampyr – Den store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?
Jeg ser gulning som en naturlig charme, f.eks. er Jimmie langt fra lige så pink-tonet som da han kom, men er en mere chill hudfarve. Mine dukker sidder fremme i et glasskab, men uden for direkte sol, og gardinet er stort set altid trukket for.

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?
Jeg har aldrig turde give mig i kast med det, jeg er alt for nervøs for hvad der mon kunne gå galt xD
Jeg havde en plan om at modde mit SOOM Ai fantasy head så øjnene blev lige så åbne, for jeg elsker hendes fantasy ører <'3

Zombie – Er du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.
Well... xD Jeg burde ikke have købt min seneste dukke, Mary Ann, for planen var egentlig at jeg i stedet skulle bruge mere tid på at forkæle mine eksisterende små banditter med lidt mere tøj osv.

Skelettet – Hvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).
Uhh, jeg har ikke en specifik krop, men jeg er generelt fan af kroppe der virker realistiske, og med fine detaljer på hænder/fødder og så har jeg lidt en svaghed for nippels og andre private parts 8D

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).
Jeg har en bekendt hvis billeder altid inspirerer mig, og jeg er så ked af at hun har lagt hobbyen bag sig.

Spøgelse – Dukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?
Ikke rigtigt, jeg er så heldig at de fleste dukker jeg kaster min kærlighed på ikke er limited, eller ind i mellem popper op på DoA Smile

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?
Jeg frygter virkelig at Kylie og Mary Ann skal blive grønne, og nej, jeg synes ikke det er sket, men det er nok den mest reelle frygt jeg har.

Jason Voorhees – Hvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?
Jeg tænker umiddelbart noget med hekse, magiske dyr eller andre barnlige ting. Jeg vil egentlig gerne se Jimmie og Kylie i en reverse prinsen og prinsessen outfits xD

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik?
Ikke rigtig nej, men jeg har en veninde, der da hun skulle sove her gerne ville have dem dækket til Razz
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeSøn Jan 17, 2016 12:00 pm

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?
Jeg tror hobbyen har været med til at give mig et bredere billede af mennesker helt generelt. Jeg har lært mange forskellige mennesker at kende gennem hobbyen og de har alle lært mig noget.

Vampyr – Den store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?
Jeg ville helst have at mine dukker ikke gulnede, men det er ikke noget som går mig på. Jeg kan dog bedre klare at mine dukker er gulnet i min varetægt end at købe en dukke der er gulnet. Jeg har mine dukker siddende fremme og hvis de gulner af det, så gulner de af det. Det går mig ikke rigtigt på.

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?
Jeg modificerer ikke mine dukker ret meget. Jeg har kun slebet lidt på dukker. Jeg har slebet på et hoved for at gøre kinderne mindre voldsomme, men jeg har ikke billeder af det. Ellers har jeg mest slebet halse/hoveder og arme/hænder for at få mine hybrider til at fungere.

Zombie – Er du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.
Ja, masser af gange. For nyligt var det Popodoll Ramiel som var et uplanlagt køb. Jeg kunne nemt passe ham ind i min historie, men jeg lavede først en karakter efter at jeg havde købt dukken. Nu venter jeg bare på at han snart bliver sendt.

Skelettet – Hvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).
Jeg synes Fifth Motif kroppen er rigtig flot. Men den er ikke så god til poseringer med armene. Jeg synes Ringdoll RGM-4 kroppen er rigtig god til at posere, men den knirker. Da jeg synes det vigtigste er, at en krop der kan posere, så vil RGM-4 kroppen være min favorit.

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).
Jeg synes Looloos Ringdoll drenge har inspireret mig meget til at kigge på Ringdolls dukker.  (https://www.flickr.com/photos/loolooz/).  

Spøgelse – Dukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?
Det må nok være Volks SD16 Amelia. Jeg er vild med hende, men hun er dyr når hun endelig ryger til salg på DoA.
Hvis jeg kunne, så købte jeg hendes hoved og blushede hende tan og lavede en hybrid på en tan krop.

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?
At der opstår brand på mit kollegie. Jeg bor sammen med nogle virkelig barnlige og festglade mennesker, så jeg har en frygt for at der en dag opstår en brand, som ødelægger alle mine dukker.
Jeg frygter også lidt, ligesom Akatsuki, at tabe mine dukker med ansigtet først så de går i stykker, men det er sket for mig en gang med min første Iplehouse Cocori, så det frygter jeg ikke helt lige så meget som en brand.

Jason Voorhees – Hvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?
Jeg vil nok lave et hekse-kostume til Scorpio. Hun kunne godt finde på at klæde sig ud som heks.

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik?
Nok ikke ligefrem bange, men jeg synes Dollmores store dukker (hedder de Trinity?) virker skræmmende fordi de er så store. Jeg bryder mig ikke om dukker der er for store, som Dollmores eller for virkelighedstro som nogle af de børn-der-sover-dukker vi har været til convention sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 8:32 am

Varulv - Hvordan har hobbyen "transformeret" dig?
jeg ved ikke om hobbyen har transformeret mig, men den har givet mig nye muligheder for at udfolde mig kreativt på.

Vampyr – Den store frygt for Solen. Hvordan har du det med tanken om at dukke vil gulne med tiden, og gør du noget for at forebygge gulning?
Jeg sørger altid for at have mine dukker et sikkert sted til hverdag, som fx i deres kasse eller i et skab med låge. Men har dem med udenfor en gang imellem, men ikke for længe.

Frankensteins Monster - Har du nogensinde modificeret en dukke? Fortæl os om det (og vis os billeder!) Hvis du på magisk vis kunne modificere en hvilken som helst dukke uden risikoen for fiasko, hvad ville du så gøre?
Ikke endnu, men har planlagt at modde nogle syninger i mundvigerne på min nye Peakswoods Hunky Dory. Og så hvis jeg får mig en Ringdoll Sol på et tidspunkt, har jeg tænkt mig at modde hans ene arm (da characteren til ham, har en demon arm). Men tror frem for at modde hoveder, ville jeg hellere selv prøve/kunne lave mine egne hoveder.

Zombie – Er du nogensinde blevet smittet med shopping-virus? Fortæl os om et eller flere uplanlagte dukke/dukketilbehør køb.
puha... tror efterhånden 50% af mine dukker er impuls køb... min dukke ønskeliste ændres hele tiden og har udviddet sig fra at jeg tænkte jeg ville have max 6 dukker, til at jeg nu har over 10 charactere planlagt (hvor 8½ pt er dukker jeg har).

Skelettet – Hvad er din favorit dukkekrop, og hvorfor? (Glem hovedet. Vi vil bare vide hvilke kroppe du synes er flottest).
Drengekrop: er ret vild med min Infinitidoll SD krop, som jeg er så lettet over jeg har nået at fået skaffet - siden firmaet ikke eksistere mere. Den er lækkert tonet uden at være for butch og vise for meget ribben. Og den posere godt.
Pigekrop: Jeg er ret vild med spiritdolls MSD krop, den er mega skøn og posere vildt godt. Og har jeg også to SD pigekroppe jeg er vilde med, den ene er fra Infinitidoll og den anden er Peakswoods. De er begge rigtig pæne og elegante, og posere skønt.

Heks - Nævn et par dukker som er helt magiske! Dukker som inspirere dig hver gang du ser dem på skærmen (det kan både være generelle sculpts eller specifikke dukker ejet af venner eller profiler i hobbyen).


Spøgelse – Dukken der slap væk! Er der nogen sjældne eller limited dukker som hjemsøger dine tanker den dag idag?
Da jeg i sin tid skulle bestille min første dukke, var jeg meget i tvivl om jeg skulle vælge Luts SDF Cien fremfor DF Yder som jeg endte med at bestille. Og fortrød det lidt senere da Cien så blev udsolgt. Og nu har jeg så en SDF Loid i stedet for min Yder.

Freddy Krueger - Hvad er dit værste dukke-mareridt? Er det sket i virkeligheden?
Det aller værste ville nok være at miste dem i en brand (for så er det ikke kun dem man mister) eller hvis de blev stjålet.
Men det mere realistiske senarie - som jeg har oplevet - er at de får skader under transport til/fra meets.

Jason Voorhees – Hvis du skulle lave Halloween-kostume til dine dukker (eller hvis du allerede har nogle planlagt) Hvad ville du så lave?
Luzifer (pipos chessire): vareulv eller mumie (mumie har jeg lavet på ham for noget tid siden)
Mimi (luts kdf): Selvom hun allerede er vampyr, ville hun nok klæde sig ud i et pinkt hekse costume.
Nahiko (infinitidoll miho): Hun ville nok vælge The red queen.
Chiaki (infinitidoll yuki): Siden han er noget af en flirt, ville det blive Satan eller en vampyr.
Kei (infinitidoll ryan): Måske som Jack the skeleton eller
Yuya (luts sdf loid): Han ville nok helst undvære, men hvis tvunget, ville kostumet nok blive manden med leen.
Zeelo (spiritdoll snowdrop): Ville nok blive et steampunk-pige version af en victoriansk epedemic doctor.
(pt nameless) (Peakswoods Hunky dory): da hun i forvejen er blålig i huden og med syninger i mundvigen, ville Frankenstein's kvindlige monster være det mest optimale.
Reah (soom hati/afi): som gud, er halloween ikke noget for hende.

Chucky- Er du nogensinde blevet bange for dukker, eller måske én specifik?
nope - er ret vild med creepy ting, men er ikke bange for at det skulle være virkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)    Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)
» Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag
» Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 1 ud af 5 (Uge 8)
» Ugens prompt: Caketown billed-tag (Uge 1)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: