Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag

Go down 
+3
Leechy
Akatsuki
MorbidNeeds
7 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeFre Dec 18, 2015 12:10 am

Så skal der rigtig igang i Resin Garden igen!

Vi har besluttet os for at RG da også skal have gang i de sjove prompts (et eller flere spørgsmål som man svare på) som så mange gør på bla. youtube og tumblr.
Hver torsdag vil der blive posted et nyt indlæg som man kan besvare. Du er meget velkommen til at bruge billeder sammen med dine svar for lidt visuel stimulans er jo altid velkomment , men såfremt prompted tillader det kan man sagtens besvare kun med tekst (der vil være punkter som kræver at et billede indgår. eks. "Vis os din bedste paryk")

Vores første promt er prompt tagget: Taylor Swift BJD tag Lavet af youtube-brugeren https://www.youtube.com/user/oXtatsukoXo, hvor hvert spørgsmål er baseret på en Taylor Swift sang.

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den Wink

2. Red. Find er tilbehør i rødt

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeFre Dec 18, 2015 6:41 am

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den Wink

Aldrig været ude for det før, så mange meets har jeg slet ikke været til og så meget er jeg ikke om mig at kigge på billeder fra andre.

2. Red. Find er tilbehør i rødt

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Ejioef

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?

Den første jeg så på nettet var vist en af de Volks Rozen Maiden dukker, Shinku. Irl, til at starte med viste jeg ikke hvilken sculpt det var på daværende tidspunkt, men en DOD Homme Ducan og en anden dukke derfra også som ikke var lige så mindeværdig.
Fandt dukkerne via et lang tid dødt fora hvor folk viste mig billeder og fortalte om dem. Fandt dem interessante men viste ikke rigtig hvor jeg skulle kigge og lod det ligge lidt tid. Fandt så RG og var med til J-Popcon i '07 som satte gang i alt det med at jeg også skulle være med i den her leg og så er det ellers gået sin gang

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.

Tvillingerne, og ja, bare det siger sig selv.

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?

Tvillingerne

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.

Må være Liam, der er ikke meget tilbage af hans gamle sculpt med alle de mods han har været gennem i alle de år han har været her

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Changes_for_the_better_by_morbidneeds-d4xbl9f

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?

DollFamily-A Wen

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Dfa_wen_01


8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?

Det er de alle, har ikke en absolut favourit

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?

Igen af dem

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?

Aldrig været ude for det

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?

Aldrig

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?

Der er ikke rigtig nogen


Sidst rettet af MorbidNeeds Lør Dec 19, 2015 6:09 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeFre Dec 18, 2015 8:32 am

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den Wink
Muligvis min gamle Iplehouse nYID Oscar. Jeg købte ham, da han udkom i The Addiction serien, men da han ankom duede han slet ikke til den character, jeg havde planer om. Solgte ham, men kan såmænd stadig godt lidt sculpten.

2. Red. Find er tilbehør i rødt
Tæller røde strømpebukser?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 12418656285_d7a590b08b_c

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
Den første dukke jeg så på nettet var nok en DOD og/eller Luts, det står ikke helt klart i mine minder længere. Der var tale om dukke cosplay billeder af det Japanske band Gazette
Efterfølgende så jeg billeder af BJDs rundt omkring på nettet, indtil jeg, sammen med Chazzi, var til et træt med et forum i Århus. Det var ikke BJD relateret træf, men vi endte med at se en Minifee Shiwoo irl, så det var der gnisten rigtigt startede. Derefter stalkede jeg dette forum i længere tid, indtil jeg lavede en bruger (på det daværende RG), og kort efter købte jeg min første dukke. Smile

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.
Det har jeg ikke rigtigt noget af  Laughing

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Hmm, enten David (LLT Lazuli) eller Daniela (Twigling Ingenieuse). Jasper fortjener næsten også en plads, selvom han pt. ikke er hjemme, da han skal reshelles.

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Altså nu ændrede jeg baggrundshistorie på alle mine dukker, men den der ligner sit gamle "jeg" mindst må være Trisha og Isabelle.

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Jeg har kun to dukker på min ønskeliste, hvor af en af dem er langt ude i fremtiden, så hende vælger jeg som min drømmedukke i denne omgang. Hun er en Light Brown Iplehouse nYID Grace.

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Selvom David officielt ikke er hjemme, må ham og Trish være mit favorit par <3

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Jeg ved, jeg aldrig med sikkerhed kan sige at jeg aldrig ville skille mig af med en bestemt dukke. Men som jeg har det lige nu, vil jeg sige Trish (Feeple65 Angela) og Isabelle (Iplehouse SID Marien)

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?
Tror aldrig jeg har grædt over dukker?

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?
Heller aldrig skændes.

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Umiddelbart ikke lige nogen. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeFre Dec 18, 2015 9:01 am

Sådan, MorbidNeeds! (jeg elsker din røde sofa! Den er super lækker!)

Akatsuki: Røde strømper gælder da totalt!!

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 2583_f_01_1
Åha, jeg har vidst gjort det et par gange, men den jeg umiddelbart husker mest er Lekeworld Min, som jeg var dybt forelsket i og bestilte, men da jeg først fik ham gik der ikke mange uger før han røg op til salg. Han var bare helt forkert, og hovedet var for stort til de kroppe jeg ejede dengang.

2. Red. Find et tilbehør i rødt
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag B979E001-0114-4767-B4E9-AB2D737DA9DD
Ghost's nuværende øjne er albino-røde (jeg kom til at smide hans gamle ud indpakket i noget papir som lå i hans hoved XD Jeg troede det bare var affald.

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 91eb17c18c9e9715496cdab28c672709
Jeg er næsten 100% sikker på at det var lige netop hende her, da jeg var meget glad for japansk rockmusik i starten af det nye årtusind. Jeg faldt over hende på en japansk fan-blog da jeg sad og ledte efter billeder af guitaristen Mana fra bandet Malice Mizer.

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.
Siden jeg er igang med at genskabe min dukkesamling mangler jeg et par stykker,så lige nu har jeg kun den ene halvdel af dette par. Men det drejer sig om en engel og en dæmon, Enenkiel (som jeg har hjemme og er igang med at færdiggøre) og Maximillian (som jeg stadig prøver at finde ud af hvilken dukke han skal være). Deres kærlighed forbudt, men ikke sådan romantisk, det er er mere et meget dybt venskab.

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Lovers_1
Jeg ville gerne sige at det var Henry, men faktisk er det Josie. Og hvorfor, spørger du. Jo, fordi det hele er hendes skyld. Som teenager legede hun med lidt casual forbandelser som gav gevaldigt bagslag og gjorde hende til lidt af et overnaturligt lystårn for alskens spøgelser, dæmoner, varulve og andet godtfolk... Som flytter ind... Uden at betale husleje. Det kan man godt kalde ballademager, right?

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Lovers_2
Helt klart Josie. Prøv lige at se hvordan hun så ud først! Jeg var godt nok i syv sind mht. den dukke, men jeg vidste jeg ikke ville sælge hende.

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 23
Lige nu hælder jeg mest mod Ringdoll Dracula, men åh der er mange

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Lovers
Helt klart Josie og Henry. Her ville jeg bare rigtig gerne vise et billede af Josie og Henry sammen, men ja, Henry har åbenbart travlt med at lave ballade med sine venner på Amager, så han er ikke hjemme.

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Hear_them_whisper_i_by_leechy
Ghost, helt klart. Han går ingen vegne. Soom producere ikke længere Lazule.Jeg ved ikke om det er én af de ting der gør at han har mere værdig for mig, men selv om jeg ikke længere skriver på Ghost's historie, så er han bare den som aldrig bliver solgt videre. Jeg går faktisk og overvejer hvordan jeg kan flette ham ind i Josie & the Freeloaders.

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?
Den slags har jeg ikke oplevet, men nøj man kan stadig blive helt ekstatisk over sine dukker, og næææsten blive rørt til tårer. Næsten.

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?
Nej, jeg tror jeg før har haft diskutioner, og der har da været drama fra tid til anden for nogle år siden, men det var aldrig over dukkerne, men mere folks opførsel (eller min ;P )

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Uuuuuuh, nu mangler den ene, men jeg kunne forstille mig at Maximillian og Henry kunne komme op og slås, mest fordi Max er en idiot når han ikke er under kontrakt med mennesker (super vag beskrivelse kommer her: Max er en hævn-dæmon som Josie hidkaldte ved at fumle en kærlighedsbesværgelse da hun var teenager. Max var meget føjende indtil han havde uddelt den hævn han var tilkaldt for, hvilket tog lidt tid, for Josie havde ingen hun ville have hævn over.)

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Lovers_3
Josie og Max (i hans mere... flydende form)

Glæder mig til at se hvad andre svarer!!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeLør Dec 19, 2015 2:32 am

1. We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den.
Jeg synes generelt dukker er meget smukkere i virkeligheden, så tror ikke jeg har oplevet dette.

2. Red. Find et tilbehør i rødt.
Min Iplehouse EID Crow's røde jakke - den er mere rød end vinrød i virkeligheden Very Happy
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Uc15_zpsoc9nmkc2

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
Den første bjd jeg så, var min venindes ws Luts CP-Delf El. Han var fantastisk. Vi skulle til et J-rock træf ved Aarhus, og vi legede med El på vejen derover i tog. Jeg var helt solgt. Jeg fandt også RG igennem min veninde. ^^

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.
Der er ikke lige nogen af mine som har en forbudt kærlighed. Ikke hvad jeg ved af XD’

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Det må helt klart være Ludwig – min IH EID Lawrence. Han elsker ballade – især hvis han selv har startet det.

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Det er nok Freyah, min Peak’s Woods FoC Dlight – hun gik fra at være en pretty-girl til at være badass trænet lejemorder.

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Hmm...jeg har mange. Men en tan Dollits Hyun står højt på min ønskeliste. Det samme gør en sandy brown SoulDoll Tera-Zenith Oscal. *__*

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Jeg har kun ét ’par’, så her behøver jeg heldigvis ikke forfordele. Haha
Fitzwilliam, min Peak’s Woods FoC Dandy Tristan, er ret vild med min Ophelia - Peak’s Woods FoC w.u. Dlight. De er dog ikke officielt et par...

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Never say never, men lige nu elsker jeg dem allesammen for meget til, at jeg vil kunne vælge nogen ud.

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?
Græd næsten da jeg fuckede en kropstatovering op på min limited suntan PW Dlight. Jeg havde ikke sealet ordentligt, så mine akryl-doodles efterlod sig mærker på resinen. Fik det dog til sidst væk ved at skrubbe med en magic svamp og sprit! Pyha, jeg var dælme tæt på at græde der. XD’
Tror nok jeg har lært min lektie mht. sealant!

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?
Nej det mindes jeg ikke.

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Det er Ludwig og ’Crow’ – min IH EID Crow – fordi Ludwig er skide misundelig på, hvor god ’Crow’ er til at score damer (Ludwig er selv en kvindebedårer, men ’Crow’ er bare lige lidt mere populær). ’Crow’ misunder derimod lidt Ludwigs berømmelse – men ’Crow’ synes egentlig bare det er sjovt at drille Ludwig – gerne med et par skønne babes under armen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeLør Dec 19, 2015 6:24 am

Sjovt koncept Very Happy

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den Wink
Jeg har ikke decideret slået op med nogle, men jeg har da haft et par dukker i tankerne, som kunne være interessante at bruge til karakterer, men det blev aldrig til noget, da jeg måtte erkende at SD størrelsen ikke lige var mig.

2. Red. Find et tilbehør i rødt

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag DSCN4105
En rød sæk fuld af julegaver (forhåbentlig) Very Happy

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
En veninde havde lokket mig med til et j-fashion meetup, hvor en eller anden havde sin dukke med. Jeg fornemmer lidt et mønster her Razz
Jeg gik hjem og fandt DOD, og så var jeg ellers skudt.

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.
Der er ikke noget forbudt kærlighed, men det var slet ikke planen at Jimmie og Kylie skulle være kærester. Men så var der en tur til Bornholm, og hokus pokus, magi fra solskinsøen xD

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag IMG_2309
Eliza er ultimativt den største ballademager! Hun er nysgerrig, en pilfinger, og kan virke helt utrættelig. Og så er hun god til at få Nica med på ulykker, eller "eventyr" ;D

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag IMG_7319_zpsffjns21x
Mary Ann, min nyeste i samlingen, skulle egentlig have været min lille jerseyko inspirerede bondeknold, men da den eneste wig jeg havde hjemme i hendes størrelse var en orange mohair, blev hun lynhurtigt til den kæreste lille trold i stedet xD Hvem ved, måske jeg en dag får taget mig sammen og købt hendes rigtige tøj og wig, men lige nu er hun bedårende som hun er.

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Jeg vil rigtig gerne have skaffet mig en MNF Rena, hun har sådan et fint ansigt, og vil være den perfekte veninde til Kylie.

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag IMG_4346
Julia og Paksu, fordi de begge to er så generte og tilbageholdende, at det er et under at de overhovedet får talt sammen <3

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Ingen af dem xD

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?
Det har jeg ikke oplevet Smile

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?

Aldrig rigtig nej, højst mine forældre der mener at nok efterhånden må være nok, og at jeg skal holde mig til de dukker jeg nu engang har.. Right 8D

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Rivaler er lidt voldsomt, men de to der har det sværest med hinanden er Eliza og Paksu. Han kan slet ikke håndtere alt hendes energi, og det faktum at hun snakker hele tiden. Eliza tænker ikke så meget over at han ikke rigtig gider hende, hun mener at han bare er kedelig. Hun kan godt se at Paksu og Julia er glade for hinanden, og for det meste lader hun dem passe sig selv, selv om hun savner at bruge tid med Julia. Så på en måde er de måske alligevel rivaler, det havde jeg faktisk ikke tænkt over Shocked
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeLør Dec 19, 2015 9:29 am

Jeg har fjernet de spørgsmål, der ikke er relevante for mig. ^^

1. We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den
Det må være en Luts SDF Howl. Jeg var så vild med ham, da han udkom og købte ham med det samme da der var rabat på ham. Men da jeg fik ham hjem, var han slet ikke som forventet og blev hurtigt sat til salg.

2. Red. Find er tilbehør i rødt
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 12527597325_c8d74453d3
Elsker de her briller med en lille rød sløjfe. Very Happy

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
Samme historie som Akatsuki. xD Jeg har for noget til siden prøvet at finde de Gazette cosplays jeg fandt den gang. Jeg mindes at det var Izam (DoA brugernavn), der ejede dem, men jeg har desværre ikke vært i stand til at finde dem igen.

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Uha, den største badass er klart Trent, men den største ballademager må altså være Ayla. XD

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 12842795255_68214d2d25 Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 17249618646_c610841b38

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Det har Olivia nok. Jeg har for nyligt bestemt mig for at skære en smule ned på mine dukker, hvilket betyder at jeg ikke har en transgender karakter mere. Af en eller anden grund passede det næsten perfekt på Olivia.  

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Det må være en SWITCH Waseon. :3

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Thalia og Trent!! Without a doubt. ♥️

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 23605030266_c265ff14d7

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Aldrig sig aldrig! xD Men lige pt. har jeg svært ved at forestille mig nogensinde at skille mig af med Shay og Isi! ♥️
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 7:20 am

1 We are never ever getting back together. Fortæl om en dukke du blev forelsket i da du så den på firmaets hjemmeside, men da du så først så den i virkeligheden "slog op" med den  
Jeg forelskede mig meget i Dream of Doll Sha, da jeg så ham på DoDs side, men da jeg så ham i virkeligheden var han bare slet ikke som jeg havde forestillet mig. Det var for mig som om, at det var en helt anden dukke.

2. Red. Find et tilbehør i rødt
Jeg vælger dette sværd. Det er et sværd fra Dollfie Dream Saber i den version der hedder Fate/Extra. Jeg synes det har lige den Final Fantasy stil som jeg søgte.
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 16043334952_74d97d6291_m Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 16469316099_3e674fc101_m

3. The Best Day. Denne sang handler on nostalgi! Hvilken var den første dukke du så? Hvordan fandt du hobbyen?
Jeg begyndte, som mange andre, med j-rock og manga. I 2006 var jeg til jpopcon, hvor jeg første gang så dukkerne. Jeg kan ikke huske præcist hvilke dukker det var, men de var fine. Jeg gjorde dog ikke mere ud af det. I sommeren 2006 flyttede jeg til Sjælland og der blev jeg venner med en pige, der var på vej ud af hobbyen. Jeg nåede at se hendes dukker og fik lige leget lidt med dem, men så blev de solgt. Jeg mødte dog nogle af hendes venner som stadig var i hobbyen og så fik jeg rigtig lyst til at være med. Jeg brugte hele 2007 på at finde ud af hvilken dukke jeg ville have og spare op. Og i januar 2008 kunne jeg så købe min første der ankom den 9.april 2008.

4. Love Story. Fortæl os om et par i din dukkesamling som har en forbudt kærlighed.
Ingen af mine dukker har forbudt kærlighed, som sådan, men Zombie var forelsket i Scorpio lige da de tog mødte hinanden. Han gjorde dog ikke noget ud af det, da han ikke ville risikere deres venskab.

5. Trouble. Hvem i din dukkesamling er den største badass/ballademager?
Det er nok Voodoo eller Zombie.

6. Everything has changed. Hvem af dine dukker har gennemgået den største forandring? Det kan være både baggrundshistorie og udseende.
Det må være min Volks SD16 Ruby. Da jeg fik hende var hun Sparrow, men blev så til Pirat Kaptain Marina, så Commodore Marina, og nu skal hun være noget nyt. Hendes nyeste udgave er som både dreng og pige (søskende)
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 8054231953_6a1d640e0e_n Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 13677508034_148eb13355_m Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 19219697058_27e5368c0f_m Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 23776181975_24504c7c54_m

7. You Belong with Me. Hvad er pt din drømmedukke?
Min drømmedukke findes ikke endnu, men jeg håber hun en dag bliver lavet. Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig en Volks SD16 Amelia i sunlight eller ebony resin, men hun er kun lavet i NS indtil videre.

8. Forever and Always. Hvilket par i din dukkesamling er din favorit?
Jeg har bare to par i øjeblikket; Morgan & Nathaniel og Scorpio & Voodoo. Hvis jeg skal vælge, så må det være Scorpio & Voodoo, da de er dem der senest er blevet færdige (dem jeg senest har arbejdet med).
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 22552612098_ba046fd930_n

9. Come Back, Be Here. Hvilken dukke vil du aldrig skilde dig af med?
Ingen af dem. Det lyder måske lidt hårdt, men ingen dukke er nogensinde sikker hos mig. Når min stil i dukker ændre sig, så sælger jeg nogle dukker for at købe nogle nye. Af de dukker som jeg har i øjeblikket har den ældste været her siden 2011 og det er Elliot (Volks YoTenshi Yuh). Jeg vil dog tror at Volks SD16 Ruby er den mest sikre her, fordi hun i lang tid var en Grail Dukke indtil jeg endelig fik hende hjem.

10. Teardrops on my Guitar. Hvilken dukke-relateret event fik dig til at græde? Hvar det en god eller dårlig oplevelse?
Hmm, jeg kan kun huske en gang hvor jeg var rigtig ked af det pga dukkerne. Da havde jeg brug for penge hurtigt og jeg var nødt til at sælge en dukke. Da jeg pakkede hende og var på posthuset med hende, var jeg dybt ulykkelig. Heldigvis kunne jeg købe hende tilbage 2 måneder efter.

11. Shake It Off. Har du nogensinde været oppe og skændes over dukker? Hvordan kom du videre?
Jeg har en veninde, som har haft svært ved at forstå, at jeg gider bruge tid og penge på dukkerne. Det har været hårdt, men vi har nok ikke rigtig skændtes over det men været tæt på.

12. Bad Blood. Hvem i din dukkesamling er de største rivaler?
Jeg ville sige Nathaniel og Alonso, men nu er Alonso lige solgt. De kæmpede nemlig på hver sin side af krigen (som deres univers handler om).
Ellers er det måske Zombie og Voodoo, men de er rivaler som bedste venner er det. De kunne begge godt lide den samme pige, og Voodoo fik hende, men Zombie er egentlig ikke ked af det over det.
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 9737695974_a64a0617ce_n Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag 23223420342_d6790744d2_n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag   Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)
» Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 1 ud af 5 (Uge 8)
» Ugens prompt: Caketown billed-tag (Uge 1)
»  Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: