Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Billeder til dukke-dating-sim

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Billeder til dukke-dating-sim Empty
IndlægEmne: Billeder til dukke-dating-sim   Billeder til dukke-dating-sim Icon_minitimeMan Mar 23, 2009 9:56 am

Hello!

Da jeg sidder og forsøger at lege lidt med at lave en dukke-dating-simulator vill jeg blive meget glad hvis jeg måtte låne nogle billeder til at lege med ^^ Billederne skal helst være af overkroppen/hovedet og op af noget hvidt (behøver ikke være 100% hvidt) Og der må meget gerne være forskellige billeder med forskellige udtryk.

Jeg lover at jeg ikke bruger billederne til andet end at lege med, og at ingen af dem vil blive fremvist i andet end de små prøve-flash jeg laver. Opstår der problemer eller uengiheder er jeg altid til at tale med ^^
Når jeg forsøger mig med at lave dialoger kan jeg altså ikke tage hensyn til dukkens karakter (Da jeg aldrig vil blive færdig så xD)

Det skulle meget gerne ende med at blive en børnevenlig simulator, og altså ikke noget med sex, og heller ingen kys (da jeg ikke tør give mig i kast med at skabe kyssescener ud fra 2 forskellige billeder, og folk må selv bestemme hvem deres små pus render og kysser på xD)

På forhånd tak for hjælpen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Billeder til dukke-dating-sim Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder til dukke-dating-sim   Billeder til dukke-dating-sim Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 1:28 am

Ikke sikker på hvor gode de her er til opgaven men smider dem op anyway:

Billeder til dukke-dating-sim P3233381
Billeder til dukke-dating-sim P3233396
Billeder til dukke-dating-sim P3233398
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Billeder til dukke-dating-sim Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder til dukke-dating-sim   Billeder til dukke-dating-sim Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 5:38 am

Kazuki:

Billeder til dukke-dating-sim PB270115
Glad?

Billeder til dukke-dating-sim PB270116
Irritabel?

Billeder til dukke-dating-sim PB270117
Neutral?


Kaoru:

Billeder til dukke-dating-sim P1250018
Glad/Neutral?

Billeder til dukke-dating-sim P1250041
Ikke glad?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Billeder til dukke-dating-sim Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder til dukke-dating-sim   Billeder til dukke-dating-sim Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Billeder til dukke-dating-sim
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Billeder af Lucie - en venindens første dukke.
» Første billeder af min nye dukke Nigel (MNF Seorin)
» Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: