Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mulige havfruer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Mulige havfruer Empty
IndlægEmne: Mulige havfruer   Mulige havfruer Icon_minitimeTirs Maj 24, 2016 10:52 am

Jeg har været forelsket i alle de resin havfruer, der er blevet udgivet, men har ikke rigtigt haft råd til dem, som jeg virkelig gerne ville have.
Så i går, da jeg talte med en veninde fra USA, kom vi ind på det emne. Hendes kærlighed til havfruer matcher min og vi blev enige om at skrive til forskellige firmaer, for at tjekke om nogle af dem havde planer i fremtiden om at lave havfruer.

I dag fik fik jeg så svar fra Resin Soul. De sagde, at de i øjeblikket ikke har planer om havfruer. MEN! Men hvis nok mennesker virker interesseret, så kunne de godt overveje at lave en i fremtiden.

Jeg ved ikke om nogle kunne være interesseret, men hvis I er, kan I skrive til admin@resinsoul.com og spørge ind til det.
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Mulige havfruer Empty
IndlægEmne: Sv: Mulige havfruer   Mulige havfruer Icon_minitimeTors Jun 16, 2016 5:28 am

Jeg elsker når firmaerne lytter til kundernes ønsker! Jeg har selv været ude for, at jeg spurgte om de ikke kunne genudgive et bestemt hoved(det var ikke limited, bare discontinued,) og de gjorde hovedet available igen. Men det lyder mega fedt og generøst at Resin Soul vil tage det i betragtning!
De har efterhånden også lavet en del fantasy parts, så kan sagtens se dem lave havfruer også. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Mulige havfruer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: