Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Iplehouse er toppen!

Go down 
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Iplehouse er toppen! Empty
IndlægEmne: Iplehouse er toppen!   Iplehouse er toppen! Icon_minitimeTirs Mar 08, 2016 11:17 pm

Hold da op! Har næsten lige fået en pakke ind ad døren fra Iplehouse, og det er kun en uge siden jeg bestilte fra dem!
Lavede en fællesordre med nogle på facebook, og selvom vi fik bestilt en del, så kom det på ingen tid. Tingene blev sendt tre dage efter bestillingen blev lavet, og kom så til Danmark lynhurtigt. *_* Det havde endda givet en lavere værdi på æsken så vi ikke skulle af med så meget i told, høhø. Ingen mangler i forsendelsen og alt er bare super lækkert. I love you

Så hvis nogen tøver med at handle derfra, så siger jeg go for it! De ved hvad de laver og de gør det godt.
Har absolut ingen minusser(udover at de har ALT for mange gode ting jeg gerne vil have.) Razz
Tilbage til toppen Go down
 
Iplehouse er toppen!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» I wonder.. [Iplehouse I]
» Ny Iplehouse SID Man Omar
» Første BJD - en msd fra Iplehouse
» Still, but not broken.. [Iplehouse I]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Links til og anmeldelser af onlinebutikker-
Gå til: