Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE

Go down 
+3
Kurisu
MorbidNeeds
Manna
7 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 8:24 am

Jeg brugte det mest af eftermiddagen på at arbejde på min bacheloropgave, men så lå Ramiel jo lige der og så mere spændende ud end opgaven, så jeg gav ham en hurtig faceup.

Han har ikke noget navn endnu. Jeg ved bare, at han er den Tredje Skæbne i min historie. Han bliver sendt ud for at hente de mennesker, der er "destined" til at dø. Han er dog ret ked af altid blive mødt med gråd. Han er den af skæbnerne der er mest empatisk, så hvis man beder ham om mere tid til at leve, så er han til at forhandle med. Han giver ofte folk et par dage til at få sagt farvel til deres familie. Han har endda flere gange helt ladet folk slippe for at dø, fordi de underholdte ham på en eller anden måde.
Den Første Skæbne er dybt frustreret over, at han ikke kan følge ordre, men hun har alligevel ingen intentioner om at overtage hans job, så hun lader ham gøre som han vil.

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE IMG_0679_zpsvs9i1gdq

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE IMG_0689_zpsoqaejxxp

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE IMG_0690_zpswflc9upp

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE IMG_0692_zpszrymevi6
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 9:09 am

Uhh, det lyder super spændende, mere mere Very Happy Og du siger hurtigt faceup, del lige lidt talent!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 9:22 am

Manna - Jeg skal lige have styr på den 2. Skæbne før jeg helt får styr på Ramiel. De Tre Skæbner spiller en stor rolle i mit Freaks univers.
Haha Razz Jeg havde kun to timer, så det synes jeg selv er hurtigt, men aner faktisk ikke hvor lang tid andre bruger på at lave faceups. Han fik to lag sealant først, så faceup, sealant igen, og så lak.
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 9:33 am

Oh, wow, ser forbandet godt ud! Og virkelig lækker face-up!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 11:13 am

Damn!!! Han ser SÅ fantastisk ud!! *___*
Elsker blushingen! Synes det ser lækkert råt ud Very Happy Fedt fedt fedt fedt fedt! *^^*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 8:04 pm

Han er virkelig sej! Elsker hvor blid han ser ud, påtrods af skellet-delen and all. I love you
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 10:20 pm

MorbidNeeds - Mange tak Very Happy Jeg synes kappen fungere meget bedre end jeg havde frygtet fordi den faktisk er for lille.

Kurisu - Tak Very Happy Jeg tror, at jeg selv er mest stolt over at få skelettet til at være hvidt og ligne skelet.

Akatsuki - Mange tak Very Happy Jeg er glad for, at du kan se at han er blid. Det var det var jeg frygtede ville være sværest at lave. Han er nemlig utrolig blid og forstående.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeFre Feb 26, 2016 4:09 am

uuhhhhh så fedt! super spændende med alle dine skeletter :D
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeFre Feb 26, 2016 8:21 am

Ponpyon -
Mange tak Very Happy Jeg aner faktisk ikke hvordan det lykkedes mig at få så mange skelet-drenge på så kort tid Razz
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitimeFre Feb 26, 2016 8:37 am

Smuk (og creepy) han ser virkeligt blid ud, præcis som du siger han er. Man har lidt lyst til at pusle og passe på ham (måske han skulle være med i Theo's klub). Glæder mig til at se mere til, og læse mere om ham!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sponsoreret inhold





Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE   Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zadrian (Warning gore)
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop
» The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel
» The Harvest (Doll GORE)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: