Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Opdatering af Resin Garden

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeMan Dec 14, 2015 2:36 am

Det er tid til at give Resin Garden en opdatering. Leechy og jeg har fået Administrator status, hvilket betyder, at vi kan rydde op, slette, flette og hvad vi nu ellers kan finde på, men vi har brug for jeres hjælp.

Dels har Resin Garden brug for nye moderatorer, så hvis der er nogle der vil hjælpe til med at køre RG, så sig endelig til (I kan sende en PM enten Leechy eller jeg). Det ville selvfølgelig kun være i det omfang som I selv har lyst til at hjælpe til i.
Der er nogle krav til at være moderator. For det første skal du kunne stå inde for legit dukker. Resin Garden er legit-only og det kræver vi også at staben er. For det andet skal du kunne holde hovedet koldt, hvis der opstår en diskussion på siden. En moderator må ikke kaste med sten og skal være klar til at stoppe en diskussion, hvis den går for vidt.

Derudover har vi brug for hjælp til at se på hvilke kategorier der er overflødige og hvilke der mangler. Vi er startet med at rydde op i Galleriet og i Salgsafdelingen. Vi har slettet gamle tråde og tråde med døde links. Vi har flettet nogle af kategorierne sammen, da det ikke længere giver mening at have så mange forskellige. Men inden vi gør alt for meget, så vil vi gerne høre hvad i synes.
Hvad synes I RG har brug for at opdatere?
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeMan Dec 14, 2015 5:38 am

Fedt, fedt, fedt! cheers En nedkogning af kategorier tror jeg vil hjælpe meget, både for at gøre forummet mere overskueligt, men også mere relevant.
Tænker om det er nødvendigt med underkategorierne under Generel dukkediskussion? Som det er nu, med hensyn på mængden af spørgsmål og posts derinde, tror jeg ikke det vil rode eller lave forvirring.

Har tænkt på om salgstrådene måske kunne samles? Så at man ikke skulle til at lave en ny tråd hvis man har et hoved man skal sælge, og en paryk. Det ville måske gøre det lidt mere overskueligt både for sælger og køber. Smile Ved ikke hvordan det fungere med selve opstillingen af forummet, men måske kan det også sparer plads.

Tror jeg har nævnt det før på facebook, men hvis der var en person som ville melde sig som 'nyheds poster' der lægger nyt fra firmaer op, engang om ugen måske? Smile Det ville være fedt, for så ser man også nyt fra firmaer man ikke selv holder sig til. Og det giver gode muligheder for snak og diskussion.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeMan Dec 14, 2015 9:44 am

Kia -

Mange tak for din feedback Smile

Jeg er helt enig i, at der er for mange under-kategorier i øjeblikket, så det er en af de ting, som vi vil arbejde med.

Vi har lige i dag samlet salgstrådene lidt. Vi har snakket om at have en kategori til resin dele (dukker, hoveder, kroppe, hænder, fødder) og så en kategori til alt det andet. Personligt kan jeg godt lide at kunne kigge på dukke-dele for sig selv, men hvis der er opbakning til at samle det hele til en salgs-kategori, så er det noget, som vi vil overveje.

En nyheds-poster er ikke noget, som vi selv havde overvejet, så det er helt klart noget, som vi vil overveje Smile
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeMan Dec 14, 2015 9:17 pm

Hele initiativet lyder mega cool, både med at rydde op og lave om :3
Jeg synes også det ville være rarest hvis resindele er for sig og andre ting for sig Smile
En nyhedsposter kunne også være interessant, men måske der kunne være mere end en, hvis det nu var? xD der er ret mange dukkefirmaer efterhånden..
Har ikke lige noget mere at byde ind på selv, men synes det er så fedt det i har planer om at få lavet allerede >w<
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeTirs Dec 15, 2015 8:18 pm

Dejligt med lidt oprydning, det har været lidt tiltrængt, og fedt at I vil Very Happy

En af de ting som jeg ved der har været snakket om er besværet med at poste sine billeder. Jeg ved ikke om det er noget I kan ændre, eller om det bare er sådan RG nu engang er bygget op, men det kunne være dejligt hvis man ikke skal rode rundt med links fra andre sider.

Jeg synes nyheds-poster delen lyder spændende, jeg oplever som regel først nye dukker sent, eller slet ikke xD

Jeg tror vores salgsområde er så småt at man sagtens kunne samle det i to, den nuværende opdeling giver bedre mening på sider som DoA hvor der er flere tusinde brugere.

Det kunne være fedt at få gang i nogle udfordringer igen (siger jeg der gik død i min egen OTL) men tænker at det måske fanger folk hvis man ved at der kommer noget fast hver måned?

Hvis nu vi bruger FB til at lave lidt reklame for vores forskellige tråde og debatter, så bliver folk måske fristet til at deltage herinde i stedet? Nu ved jeg ikke hvordan RG ser ud på mobilen, det kunne måske være lidt en forhindring :/
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitimeOns Dec 16, 2015 8:13 am

Vi har indtil videre slettet en masse gamle tråde, simpelthen fordi de var gamle og deres emner ikke gav mening mere (som anmeldelser af Custom House og Elfdoll, som ikke har solgt dukker i flere år).

Vi har også flettet kategorier i både i salgsafdelingen og i generel diskussion, så forummet er mere overskueligt.

Manna -

Jeg er ikke særlig tekniks, men jeg kiggede lidt på, men det ser ikke ud til at man kan komme udenom det med links til sine billeder (medmindre man bruger den tinypic-funktion der er).

Jeg tænker også, at vi skal have gang i fotoudfordringerne igen. Det kan være, at det giver bedst mening at en fra staben opretter dem, da der har været emner der er meget begrænsede, så ikke ret mange har været med. Så kunne man have en liste med mulige emner, som alle kan komme med forslag til.

Jeg synes det ville være fint at reklamere for RG på Facebook, men jeg er selv kun i gruppen for Danske BJDs, og jeg tror ikke at vi ville blive elsket hvis vi poster for meget "kom til RG" der.


Anori -
Du har ret i at der er rigtig mange sider og firmaer at holde øje med for dem der poster nyheder, men det kunne måske være at man bare holdte øje med DoAs forside og de nyheder firmaer selv poster?

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Opdatering af Resin Garden Empty
IndlægEmne: Sv: Opdatering af Resin Garden   Opdatering af Resin Garden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Opdatering af Resin Garden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chatbox på Resin Garden
» Krav til dukkerne på Resin Garden
» Regler og Retningslinjer for Resin Garden
» Voksent indhold i billedtråde på Resin Garden (en guide)
» ~Wet Garden~ [AoD Rao]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: RG-nyheder og alt det praktiske-
Gå til: