Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Har i reshelled en karakter?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Har i reshelled en karakter? Empty
IndlægEmne: Har i reshelled en karakter?   Har i reshelled en karakter? Icon_minitimeMan Aug 17, 2015 6:26 am

Har i nogensinde reshelled en karakter, altså haft en karakter i en dukke, men ikke følt den passede til selve dukkens ''skald,'' måske flere gange?
Hvorfor, fra hvad og til, har i fortrudt eller har i nogle kommende planer? Fortæl, fortæl!


Har haft adskillelige SDer som jeg skal have reshelled til msd. Mine karakterer for min Venitu, senior delf Anette, Doll leaves Noir, og Dark elf Soo(alle er solgt,) skal alle fire være minifees. Håber jeg kan få Gregg(Venitu) som en Karsh/Mir/Yder, og min Pandora(anette) skal bestå af det Siean elf hoved jeg har liggende, så skal have mig en krop til hende. Kahlu(Noir) skal nok være Mir/Woosoo vamp, elf. eller et halloween event hoved. Skyelar(soo) som allerede er blevet reshelled fra en Luts event hoved, skal enden blive en Mio eller en Luka sculpt. All the minifees, sí sí.

Håber på jeg kan få støvet mig et Yder hoved frem, har godt nok ikke set mange. Og kunne være fedt hvis jeg fandt et billigt halloween hoved. Har i det mindste en plan b, hvis jeg ikke kan få fat i nogle af dem. :b Grunden til jeg skal have dem i msd er, at jeg ikke kan med sd størrelsen. Troede det var den størrelse jeg skulle op i, men fandt hurtigt ud af, det ikke fungerede. cat
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Har i reshelled en karakter? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i reshelled en karakter?   Har i reshelled en karakter? Icon_minitimeMan Aug 17, 2015 7:47 am

Jeg har reshellet dukker adskillige gange Razz

Mine dukker er mine characters fra min historie, så derfor er jeg til tider kræsen med, hvilket udtryk sculpten giver mig. Jeg har ikke et 100% klart billede af, hvordan mine characters ser ud, men jeg ved, når de ser rigtigt ud.
Har nogle bestemte characters, jeg har haft stort besvær med. Både Hunter og Estelle har været reshellet flere gange. Hunter har været en Iplehouse nYID Oscar, SID Eric og nu Dollits Rey. Estelle har været en Little Monica Yuria, Migidoll Miho, Little Monica Yuria igen, og er lige pt. ikke hjemme. *suk* Rolling Eyes

Derudover har jeg reshellet Gerda fra en Minifee Chloe til en Napidoll Chesi og Annabelle fra en Iplehouse JID I til en Iplehouse SID Marien.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Har i reshelled en karakter? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i reshelled en karakter?   Har i reshelled en karakter? Icon_minitimeFre Sep 11, 2015 1:33 am

jeps. Et par gange, fordi de blev for små i forhold til en af de nye dukker jeg fik eller fordi jeg fandt en ny sculpt jeg bedre kunne lide.
Min dreng Yuya gik fra en Delf Yder til en Senior Delf Loid. Min dreng Kei gik fra en Crobidoll Yeon-ho til en Infinitidoll Ryan limited.
Så har jeg en pige som har været en Crobidoll Nia hybrid, derefter en D.I.M. Love Edmon hybrid og til sidst er hun blevet en Infinitifoll Sid13 Miho - men overvejer et ny hoved til hende igen, da Miho er lidt for barnlig.
Og så har jeg haft en Delf Harang som min dreng Takkeru, men solgte den og skal have en ny shell til ham på et tidspunkt - har haft nogle impuls køb i mellemtiden.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Har i reshelled en karakter? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i reshelled en karakter?   Har i reshelled en karakter? Icon_minitimeFre Sep 11, 2015 8:27 am

Jeg har reshellet en karakter et par gange, men den jeg husker tydeligst er Jessica. Hun startede som en Light Tan Iplehouse Cocori, så en Dark Tan Cocori, så Tan Supia Rosy, så Tan Limhwa Human, så Volks SD16 Ruby og så endte jeg med at opgive at få hende som dukke.

Kun Ruby er den eneste dukke, som jeg har beholdt (som en anden karakter). Jeg har fortrudt, at jeg ikke gav Limhwa Human en bedre chance, men hun passede bare ikke til Jessica og det var først da jeg fik Volks Ruby, at jeg opgav Jessica helt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har i reshelled en karakter? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i reshelled en karakter?   Har i reshelled en karakter? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har i reshelled en karakter?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: