Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MSD pige krop med store hoftekamme?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

MSD pige krop med store hoftekamme? Empty
IndlægEmne: MSD pige krop med store hoftekamme?   MSD pige krop med store hoftekamme? Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 10:20 pm

Jeg så et billede for lang tid siden, af en MSD dukkekrop som havde meget ud-stikkende hoftekamme/hofteknogler. Vil hører om der er nogen som kender til firmaer, hvis msd'er ser sådan ud. Jeg kan ikke huske særlig meget andet af dukken. :s
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

MSD pige krop med store hoftekamme? Empty
IndlægEmne: Sv: MSD pige krop med store hoftekamme?   MSD pige krop med store hoftekamme? Icon_minitimeLør Maj 23, 2015 2:19 am

Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

MSD pige krop med store hoftekamme? Empty
IndlægEmne: Sv: MSD pige krop med store hoftekamme?   MSD pige krop med store hoftekamme? Icon_minitimeLør Maj 23, 2015 2:28 am

Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

MSD pige krop med store hoftekamme? Empty
IndlægEmne: Sv: MSD pige krop med store hoftekamme?   MSD pige krop med store hoftekamme? Icon_minitimeLør Maj 23, 2015 4:09 am

jeg har en spiritdoll msd pige, og syntes hendes krop er fantastisk. så hvis du gerne vil se specifikke billder, kan du bare skrive ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MSD pige krop med store hoftekamme? Empty
IndlægEmne: Sv: MSD pige krop med store hoftekamme?   MSD pige krop med store hoftekamme? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MSD pige krop med store hoftekamme?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Pipos Chessire basic ankomst... eller? [Luts 2010 event head på KDF pige krop WS + Pipos Chessire basic WS]
» Withdoll msd på minife krop?
» Min nye lille pige...
» BB's pige eventyr

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: