Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad er jeres yndlings firma?

Go down 
+5
mystearica
Heceta
Prinsessen
Akatsuki
Kia
9 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 5:54 am

Som titlen siger, hvilket firma er jeres ultimative yndlings? Og hvorfor lige det firma? Eller er der ikke noget bestemt firma/artist firma i syntes mest om?


Jeg er selv fuldstændigt forelsket i Lillycats Cerisedolls! Deres hudfarver, fantastiske unikke ansigter og smukke kroppe har for længst solgt mig. Men de er bare lidt for dyre..Og ingen af mine karaktere passer med deres sculpts, men er stadig virkelig, virkelig betaget af dem.

Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 7:33 am

Iplehouse, uden tvivl Very Happy

Jeg blev solgt dengang de først startede med EID og SIDerne. Hvor "gamle" de ser ud, hvor realistiske, hvor forskelligartede de er. <3
Lige pt. ejer jeg to stks. derfra og venter på en mere. Derudover har jeg ejet tre mere, som siden er blevet solgt (fordi mine characters er besværlige).
Men jeg ville intet have imod at eje dem alle sammen.
Derudover har jeg altid fået en god service ved Iplehouse. Jeg synes de virker som et godt og stabilt firma, og selvom f.eks. deres Carved Heritage har kørt i noget tid, synes jeg ikke de falder af på den, som f.eks. jeg synes SOOM gjorde med deres fantasy dukker. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 8:13 am

Iplehouse må være på toppen af min liste også.

Det er det eneste firma, jeg har holdt fast i siden jeg startede i hobbyen, selvom jeg har skiftet lidt ud i dukkerne.
Det er også det eneste firma, hvor jeg både kan lide deres piger og drenge.
Jeg overvejer, om alle mine hoveder kan hybridiseres på Iplehouse kroppe (den kunne kun en)
Jeg er vild med deres Carved Heritage serie: fedt pirat tøj og jeg er solgt.
De har altid været søde at kommunikere med.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 4:51 pm

Mit ynglings firma er Doll Chateau.

Det er grundet deres mærkelige dukker, deres ideer som jeg syntes er unikke, og som man ikke kan finde hos andre dukke forhandlere.
De passer til mig, og til de sære skabninger som jeg holder af, men de sætter også en stor begrænsning for mig, i form af tøj og sko, som jeg ville ønske de snart selv ville sælge noget mere af.
Syntes at når man som dukke firma laver dukker med så anderledes proportioner, så burde man i det mindste kunne købe lidt standart tøj til dem. Men syntes de passer til min personlighed.

Hvis jeg skulle vælge et dukke firma med de helt almindelige dukker, altså i størrelser og ansigter, så må jeg også bøje mig for Iplehouse, har aldrig ejet en, men set en del af dem, og de er gudeskønne. Har i laaaaang tid ønsket mig en iplehouse Carina, det er bare som om der altid kommer underlige dukker i vejen lige når jeg har lidt penge Wink
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 3:04 am

ja bliver også ipplehouse her Smile kan lide deres molds, de er mere realistiske syntes jeg, deres kroppe ser fantastiske ud. og de har et godt udvalg af skin colors

honorable mentions bliver doll chateau, da de er så unikke, de ligner virkelig små kunstværker- og little monica. da jeg kan lide deres molds, og kroppene er udmærket, min sd pige der fra er min ynglings sd poser i flokken
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 2:04 am

Peak's Woods! XD

Jeg har efterhånden skrevet med dem så mange gange, at de kan huske hvem jeg er. Sidder endda nogle gange og fangirler over sculpts sammen med Pan (kommunikations ansvarlig) *^^*
Elsker at de er en lille familievirksomhed, der bare gerne vil være dem med den bedste service. Jeg har aldrig haft problemer med dem, og deres kvalitet er helt i top. Very Happy
Håber virkelig at jeg får chancen for at møde dem en dag, og fangirle med dem irl XDDD' de er så søde!
(Desuden synes jeg også det er vildt fedt at de nogen gange holder charity auctions på nogle one offs - eksempelvis har de lige doneret til børnene i Nepal)
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 11:25 am

Latidoll! Very Happy

Jeg ved godt, at tinies ikke er særligt populære på dette forum, men jeg elsker dem -- og Lati laver de bedste i Lati Yellow størrelsen. Godt nok er Lati dyre og enormt langsomme, men deres sculpts har de sødeste ansigter, og deres full sets er SÅ gennemførte og i en super kvalitet. Og så er de altid rigtig søde, når man kontakter dem på deres Q&A board <3

Lige nu ejer jeg 11 Latis (10 Lati Yellows og 1 Lati White), og jeg venter på endnu 3, haha.

Derudover er jeg også glad for LUTS og old school SOOM XD
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeOns Maj 20, 2015 4:38 am

LilGrump - Psst, post nogle billeder af dine mange tinies <3 Very Happy

Jeg er ikke sikker på hvad mit yndlingsfirma er, dem jeg har flest herhjemme af er Soomlings, så de, særligt deres ældre fantasy dukker er nok nogle af mine yndlings. Luts, Iplehouse og Cerisedoll kommer alt alt for tæt på xD Ejer dog ikke nogle fra de to sidstnævnte firmaer, men har både en MSD og en Tiny fra Luts og de er bedårende<3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeOns Maj 20, 2015 10:35 pm

Anori, ja, jeg trænger virkelig til at få taget nogle nye billeder af alle mine BJDs. Har næsten lige fået mit første DSLR kamera, som jeg er ved at lære at bruge, så jeg kan forhåbentlig snart dele nye billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeOns Maj 20, 2015 10:57 pm

LilGrump - Det vil jeg se frem til Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 6:46 pm

Doll chateau
Og luts

Er vild med begge så kan ikke vælge hvem af dem jeg best kan lide
Tilbage til toppen Go down
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 6:46 pm

Doll chateau
Og luts

Er vild med begge så kan ikke vælge hvem af dem jeg best kan lide
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er jeres yndlings firma? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeres yndlings firma?   Hvad er jeres yndlings firma? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er jeres yndlings firma?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver jeres dukke/r i sommerferien?
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Har jeres dukkesmag ændret sig?
» Hvilken alder forestiller jeres msd'er at have?
» Jeres yndlingsbilled!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: