Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 7:12 am

Jeg modtog min nyeste dreng for et par dage siden. Det var sket ikke meningen, at jeg skulle have ham nu, men så blev han pludselig limited og jeg måtte købe ham inden han blev udsolgt.
Fifth Motif sælges gennem Dollshes side, og det har været en super nem handel igennem dem. Alt er forløbet uden problemer (og uden told).

Der kommer til at gå lidt tit før han bliver færdig, fordi jeg har ikke købt en eneste ting til ham endnu, men det kommer nok lige så stille Smile

Jeg beklager kvaliteten af billederne; jeg har bare en iphone til at tage billeder med.

Stor kasse til en stor dreng:
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] 4972B5BA-72E9-4258-872A-206242168395_zpsan3uizkr

Den ekstra elastik er lysebrun!
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] FB235C73-DEF0-4951-AB4C-B67B6AC43384_zpshmrumvyl

Der er han jo!
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] 3A1433ED-7325-4111-B64D-9B5990848CCA_zpsr11elrco

Sikke fin han er Very Happy
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] 127057D7-2614-4D9D-92A6-3E9B3A5DD4AC_zpsdf5x2eez

Hans hænder er bare så fede!
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] 8CAFD7D6-89A3-47CE-8FA5-B850D15D36AF_zps0b01apkk

Men hans ekstra hænder er endnu mere fede! Elsker hans hænder!
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] 69CD0ED6-BBE7-4DEB-9F10-5C315FD9A2A0_zpsskaopgeb


Sidst rettet af Prinsessen Tirs Apr 21, 2015 7:34 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : stavning sucks! :P)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 7:26 am

Whoop!! Stort tillykke med ham! Så fedt at du undgik tolden Very Happy
Han er virkelig læææækker!! Nom nom lige til at spise XD
Og de hænder er altså også bare vildt fede *___*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 7:39 am

Ih, hvor er han flot! Elsker hans skin color!
Fedt du modtog ham uden told Smile
Håber på at kunne se ham irl snart Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 7:43 am

Kurisu -
Han ligner godt nok chokolade, men han er det altså ikke! Så ikke noget med at spise ham Razz
Jeg er også super glad for at han røg udenom tolden!
Jeg elsker de hænder! Det er de bedste hænder jeg længe har set på en dukke, og passer bare fantastisk til ham.

Akatsuki -
Også mig! Den skin colour er bare fantastisk! Den skulle ligne Dollshe Pale Tan, men er i den resin der kan slibes i, så han ikke har grimme mærker efter fjernelsen af støbelinjer.
Ja! Puha, hvor gad jeg ikke betale fuld told på ham - det ville være dyyyyyrt.
Han er klar til at lege med dig rigtig snart, men nok ikke næste gang vi ses. Han sendes nemlig snart ud til faceup.
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeMan Apr 27, 2015 9:05 pm

Hvor er han bare flot!
Begge par hænder er virkelig virkelig flotte.
Glæder mig super meget til at se meget mere til ham Smile
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitimeOns Apr 29, 2015 8:29 pm

Hirin-
Tak Very Happy hihi, jeg synes også selv at han er så flot. Glæder mig til at han kommer tilbage fra faceup artisten Smile
Jeg synes også at hans hænder er rigtig flot lavet. Alt fra negle til små rynker er bare så fedt lavet! Jeg er så vild med dem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Empty
IndlægEmne: Sv: Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]   Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fifth Motif Venitu [Honey Caramel Brown]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid]
» Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse]
» BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang]
» Lissy Casey(leeke honey ent)
» Introducing: Sir Caramel Fudge of the Ice Cream Kingdom

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: