Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ponpyon's feedback

Go down 
+29
PotatoMash
FrkLynge
Chuumi
Akatsuki
MorbidNeeds
Medusa
Souly
jeanet kaulitz
Zhean
Akutenshi Uke
noodle_kun
Chazzi
Lotte Rotten
Pijangibears
Shefura
Saya
Sovemis
Riki
Kinu
lille_Aki
theXness
Mika
Marha
Zin
kittey
AnMaNi
Xandorram
Miki
Ponpyon
33 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 6:59 am

Håber der har handlet med mig (købt ting af mig/haft mig som kunde) lige ville gide at skrive et par få ord! :)


positiv: ***** ***** ***** ***

negativ:


Sidst rettet af Ponpyon Søn Mar 06, 2011 9:48 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeLør Mar 07, 2009 2:53 am

Fantastisk Feedback herfra ^__^

God kommunikation
Varen i god stand
Og goodies i pakken X3
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 10:38 pm

Super feedbak til Ponpyon der købte et par SD bukser til mit træf, hun betalte dejligt hurtigt lige over, delvis penge og en flot japansk vifte xD
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeMan Jun 08, 2009 1:37 am

Mødtes lige med Ponpyon for 20 minutters tid siden for at aflevere et par SD sko og en SD hoodie med pels som hun ville købe af mig ^^
Hun holder en super kommunikation, og havde mulighed for at mødes i nærheden af hvor jeg bor (hun kom i bil, og jeg på gåben)
Ser hende som en rigtig god køber der overholde aftaler og generelt giver en god handels-oplevelse ^^
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:36 am

Rigtig god feedback til Ponpyon!
Hun er rigtig sød at handle med og vil klart gøre det igen!
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:42 am

Stort + til ponpyon : D
pakken blev hurtigt sendt og virkelig god kontakt ^^
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:00 am

Super feedback til Ponpyon!
Købte to små hårspænder af hende og hun var sød til at hjælpe mig med at finde en måde hvorpå vi kunne mødes så jeg slab for at betale forsendelsen for de bette ting Very Happy
Vi fandt ud af det og de er rigtig fine begge to, ikke mere end lovet, som jeg regnede med.

Håber på flere handler mellem os to ^-^
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 8:34 am

En god feedback fra mig af ^^

Jeg købte lak+pulver af Ponpyon Smile Det blev sendt og ankom i en fin lille æske som jeg underligt nok synes er vildt nuttet XD
På lakken stod der instrulser (skrevet af hende) og på den lille pulver pose stod der "Do not eat" hvilket fik mig til at grine XD
I hendes salgstråd står der at man fik et armbånd/halsbånd med gratis, fik jeg ikke Sad Men det kan være det er min egen fejl for jeg bedte ikke om det ^^'

Tak for en god handel! : D
Jeg vil helt klar handle med dig igen Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 8:41 am

Marha skrev:
I hendes salgstråd står der at man fik et armbånd/halsbånd med gratis, fik jeg ikke Sad Men det kan være det er min egen fejl for jeg bedte ikke om det ^^'

(.A.') OH noes glemte jeg at ligge det i? sorry!!! Så får du bare 2 næste gang! XD ellers ses vi nok til et træf (skal prøve at huske det dér så)...
I'm so sowwy!!!

ps, det med "DO NOT EAT", hvar nu mere HVIS uheldet skulde være ude, og pakken blev åbnet af fremmede, kunne pulveret måske ligne stoffer... så just in case, tror ikke det er for sundt at smage på (sys altid de smager på pulveret i Krimi film). XDDDD men sys oss det var lidt sjovt da jeg sad og skrev det
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 8:10 pm

Rigtig god feedback herfra : ) ponypon købte skjorte,bukser og sko fra mig og det hele gik som smurt : ) jeg fik pengene som aftalt og kommunikationen var rigtig god Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 9:41 pm

Meget god feedback herfra.
Bytte handel, krop for krop.
I forhold til årstiden var kontakten god, og vi kom da igennem til hinanden uden de største problemer.
Kroppen var pakket godt ind og som beskrevet, meget fin og i god stand.
Uden tvivl en af mine bedste bytte-oplevelser!
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 11:26 pm

rigtig god feedback til Ponpyon Wink

hun var med i en eluts fællesordre og alt gik fint god kommunikation og hun sendte pengene hurtigt

så stort plus Cool
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 1:18 am

Super god feedback til ponpyon Smile

Jeg købte et Luts wintery head af hende. Super sød og flexibel og hovedet ankom godt pakket ind og i fin stand Very Happy

Mange tak for handlen!
Tilbage til toppen Go down
Riki

Riki


Antal indlæg : 56
Age : 38
Geografisk sted : Holbæk, Danmark
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 6:42 pm

Ponpyon købte et Luts event hoved som kom med min seneste Zuzu. Hun var rigtig sød og tålmodig igennem forløbet. Betalte straks da jeg modtog pakken og gav mig besked da hun modtog hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 9:56 pm

God feedback herfra Very Happy
Købte en del småting og Ponpyon var sød at snakke med og villig til at prøve at mødes, da dette ikke var muligt lykkes det hende at få sendt mine ting da pengene var gået ind, selvom hun ikke er hjemme for tiden :p

Tak for handlen
Tilbage til toppen Go down
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:25 pm

Mega forsinket feedback, men havde helt svedt det ud! xD

Men altså rigtig god feedback fra mig!
Hurtig til at svare på mine spørgsmål og forstående overfor de pengeproblemer, jeg var så uheldig at løbe ind i.
Jeg købte en crobidoll krop af hende, og den kom frem til den ønskede dato og uden skrammer.

Mange tak for handlen : D : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 3:55 am

Rigtig god feedback fra mig!
Købte noget gloss af Ponpyon. selvom der var lidt problemer med at huske betalingen og afsendelsen, gik det hele helt fint!

Så alt i alt rigtig god feedback fra mig!
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 2:28 am

+++++++ x rigtig mange til ponpyon
Jeg fik hende til at sætte en hat på on hold for hundrede år siden, og skønt jeg ikke meldte noget som helst ud, holdte hun den alligevel for mig og spurgte pænt til det efter noget tid uden at bebrejde manglen af kommunikation fra min side. Det hele gik nemt, da jeg overførte pengene og modtog tingen i fin stand dagen efter afsendelse~ !!
Tilbage til toppen Go down
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 38
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeLør Mar 05, 2011 2:55 am

Super god feedback herfra ^^ Ponpyon var med i min fællesordre og det gik rigtigt godt. Betalinger og det hele blev overholdt ^^
Tilbage til toppen Go down
Pijangibears




Antal indlæg : 14
Age : 73
Geografisk sted : Køge
Registration date : 13/01/09

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeSøn Mar 06, 2011 9:02 pm

Super feedback til Ponpyon fra mig. Jeg købte Luts Summer event hoved af hende. Hun er
bare så dejlig at handle med, og hun sender tingene med det samme - og det er rigtig godt pakket ind.
Hun svarer altid på Pm's sunny
Jeg vil ikke betænke mig med at handle med Ponpyon igen Laughing

Tak for en dejlig handel.
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeSøn Maj 08, 2011 8:22 am

Købte noget lak (til face ups) af Ponpyon- og alt forløb godt Smile Takker mange gange + vil helt klart handle med Ponpyon igen hvis det skulle være Smile
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeFre Jun 24, 2011 8:14 am

Super god feedback til Ponpyon herfra. Hun købte lidt forskelligt SD tilbehør af mig. Super kommunikation og pengene blev hurtigt overført. Vil helt klart handle med hende igen. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTors Jul 07, 2011 12:11 am

Kun positiv respons fra mig.
Købte Nia med drengekrop. Der var hurtig svar og han blev sendt hurtigt. Var meget forsvarligt pakket ind og så fulgte der et par fine boxershorts med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 4:29 am

Helt sikkert god feedback herfra.
Hurtig reaktion, og efter omstændighederne hurtig forsendelse, plus varerne var i fin stand.
Thumbs up ^_^
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 10:26 pm

Super feedback herfra ^^

Ponpyon har både været med i min fællesordre fra Alicescollection + Stået for en kondoll fællesordre
Alting gik som smurt, ingen komplikationer og rigtig god kommunikation.
Samt jeg fik pakken hjem inden jeg havde sendt penge til forsendelsen ^^
Vil klart handle med hende igen <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ponpyon's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Ponpyon's feedback   Ponpyon's feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ponpyon's feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: