Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Centaur kroppe

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeMan Jul 21, 2014 1:16 am

Hello again!

Der har husserert en del Centauere på de forskellige dukkesider et stykke tide nu, så ville hører hvad i synes om dem,
Hvilke der er pæne, hvilke der synes mest funktionelle eller om i skulle have personlig erfaring med at eje dem ^__^

Kom endelig med billeder og links om i lyster! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 5:23 am

Jeg har aldrig ejet en kentaur, og kommer aldrig til det da de ikke rigtigt passer ind hos mig. Jeg må nøjes med at nyde andres. xD

Min hjerne failer mig lige nu, så jeg kan ikke lige komme på andre kentaur kroppe end dem fra SOOM, Luts og Latidoll. Ud af de tre steder, er jeg helt klart mest fan af Lati Yellow og Luts Tiny Delf kentaurerne. Jeg elsker, hvor små og buttede de er! ♥ Alt, alt for kært.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 5:28 pm

LUTS laver helt klart de bedste kentaur-kroppe mht. proportionerne. Jeg har også ejet en LUTS Tiny Delf kentaur, og han poserede helt fantastisk!

Ligesom Chazzi, så kan jeg også bedst lide LUTS' og Lati's små kentaurer. Kan også godt lide LUTS' Kid Delf kentaurer og pegasus'er Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 9:02 pm

Synes godt nok også, at imellem SOOM og Luts' vil mit anatomiske øje også helst være i besiddelse af Luts! Synes simpelthen at SOOM har fået forbenene for langt ind under kroppen, eller er det bare mig?

Jeg kender ikke så meget til Lati's kroppene, dem må jeg lige få set op på!
Derimod synes jeg også at ImpDoll's centaur krop er temmelig fin, dog med nogle ret specielle klove istedet for hove XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 11:32 pm

Ja, der er i hvert tilfælde et eller andet, som ikke ser helt rigtigt ud ved SOOMs kentaurer.

Lati lavede en kentaur for noget tid siden. Dens ben var godt nok alt for korte, men den var bare super nuttet alligevel, haha!
http://www.latidoll.com/2007_en/index.htm?mode=product_view&big=2&mid=3&num=7895
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeTors Jul 24, 2014 2:17 am

Aaaah hahahaha!!! NEJ Hvor er den bedårende og dispropotioneret på den skønne måde XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeTors Jul 24, 2014 9:47 am

Ja ikke!? XD De der små stumpe-ben - med de der små runde dimser som hove - er da bare for sjovt og nuttet!
Tilbage til toppen Go down
Iah




Antal indlæg : 11
Age : 33
Geografisk sted : Midtjylland
Registration date : 14/11/10

Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 11:22 pm

Jeg har kun haft en soom minette, men jeg synes at de er en af de mest velproportioneret hestekroppe der er. lige med undtagelse af Luts helt små, de er også flotte! Jeg bliver gang på gang irriteret over hvor dårligt/grimt kroppen passer til benene, alt for store/lange ben til tynd krop. Men det er nok svært at lave det anderledes når de kommer op i størrelse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Centaur kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: Centaur kroppe   Centaur kroppe Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Centaur kroppe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» April Story udgiver nye kroppe
» SDF drenge hoveder på forskellige tøse kroppe :)
» luts bory centaur
» My Little Pony! [Tiny Delf Centaur Peter]
» Sig velkommen til Emilie - The flower princess ^^ (Kid Delf Centaur Bory)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: