Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitimeMan Apr 21, 2014 8:43 am

Jeg var helt sikker på, at jeg havde delt min Easter chaos story fra sidste år, men det havde jeg åbenbart ikke.
Min story for i år kan sagtens give mening, uden at have læst den første, men det giver alligevel en smule ekstra, så derfor får I lige dem begge to. ^^

Glædelig Påske. albino 

Easter chaos part I fra 2013

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] 8607304090_d0c487b8b8_o


Easter chaos part II fra 2014

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] 13953975005_5f18a4b735_o
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Sv: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 12:16 am

Hvor er de simpelthen bedårende <3
Poseringerne og vinklerne er rigtig dejlige, og brugen af påskekyllingerne er også rigtigt fint. Very Happy thumbs up herfra!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Sv: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 4:30 am

Jeg var egentlig også sikker på at du havde delt din Easter Chaos historie fra sidste år. Jeg kan huske at have læst den (og grint). Men det er helt okay at se den igen! Og fortsættelsen er også rigtig god. Jeg kan godt lide begge historier Smile

Billederne er gode. Dukkerne er flotte. Historierne er søde. Jeg er vild med dem  cheers 
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Sv: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 6:24 am

Anori: Mange tak! Det er sjovt, hvor meget man kan få ud af sådan nogle små kyllinger. xD

Prinsessen:  Jeg tror, det er fordi, jeg delte den alle andre steder end på RG. xD Var ellers helt sikker på, at jeg også havde delt den her, men åbenbart ikke. :p
Tak, tak! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Sv: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 7:47 am

Jeg har også set/læst den første XD mærkeligt den ikke er til at finde ^^'

Men ihh det er så godt! man kan ikke lade være med at smile Wink Kan kun være enig med de to andre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Empty
IndlægEmne: Sv: Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]   Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Easter chaos [SOOM Afi, Volks Kanon]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Easter chocolate [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai, Lami, Taco]
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» SÆLGES: Volks Sdc Kurenai pureskin + Luts/volks Sdc Miko hybrid rsn/ps
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Blomsterkrans - Eliza[LTF Bisou], Nica [LTF DES], Julia [SOOM Ai] og Paksu [SOOM Pyrol]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: