Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 5:27 pm

Har lige startet et layaway for Iplehouse Lisa, The Addiction <3

Og min Lati Bat Children Haru ligger nu i tolden! Har ventet på ham siden marts! (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 7:29 am

Så er min Lati Bat Children Haru ankommet til Taulov pakkecenter. Glæder mig til at hente ham i postbutikken i næste uge! (^▽^)
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 02, 2013 11:51 am

Jeg har lige betalt første afbetaling på en Iplehouse EID Rebecca i light brown. Jeg købte næsten hele fuldsættet minus face-up. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 02, 2013 8:53 pm

så er min dreng fra iple blevet shipped, det kom helt bag på mig da jeg så min mail i morges da det er længe siden ventetiden på dukker har været under 2 måneder for mig. men jeg er glad for han kommer hjem tidligere end forventet Very Happy

opdatering: nu er der sørme også dukket en mail op fra little monica med at mit hovede er sendt Very Happy 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 05, 2013 5:33 am

Fik åbnet min Lati Bat Children Haru i dag.

Box opening Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 08, 2013 6:08 am

Har bestilt en Lati "Monster House" Laches Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 09, 2013 12:50 am

Har lige bestilt en PeaksWoods FOF Vampire Fang Lady Alice :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 12:11 am

har nu modtaget både hovedet og iple drengen. Smile 
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 6:29 am

Fik en mail fra April Story i dag, hvor de skrev, at de havde sendt min krop i mandags. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 19, 2013 12:39 am

Takket være dårlig indflydelse fra venner, "kom jeg til" at købe en Feeple65 Chloe i morges. Sælger er fra Spanien og prisen var simpelthen for god til at være sand. Oven i det faktum at Fairyland (midlertidigt?) discontinuer deres Feeple65 linje, så synes jeg, jeg var nødt til det. Smile
Sælger sagde, hun ville sende i starten af næste uge, så nu venter jeg spændt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 8:02 pm

Og min Chloe kom i dag. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 8:58 pm

Kan snart få betalt anden halvdel af endnu en dejlig dame fra Dear Mine Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 6:52 am

Fordi jeg kom til at snakke med Kurisu om fordelene ved YoSD vs SD, så fik jeg lyst til at købe en til af de små. Så nu venter jeg på en Volks YoSD Anne Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 7:52 am

Haha fedt Prinsessen! Så må vi bare spamme RG med tiny-billeder ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 8:46 am

Hvor er det bare frustrerende når man ved, at ens pakke ligger på posthuset, men man stadig ikke har modtaget noget brev. >_< Jeg kunne nok godt hente den alligevel, men kunne bare godt tænke mig at vide hvor meget tolden er på inden. Håber på at det kommer i morgen. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 8:49 am

Tolden er bare SYGT langsom for tiden!! Ved virkelig ikke hvordan det kan tage dem næsten 2 uger at behandle en pakke.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 10:32 am

venter på en fukobukuro fraadollheart og to spite and malice wigs
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 01, 2013 10:13 pm

Hentede min April Story krop i går.
Nu venter jeg kun på mit Switch Rusi hoved. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 6:20 am

Har lige betalt resten af min Heather pige, så kommer Princess Katrina snart hjem ! O:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 3:25 am

Min LUTS Haunted Series Yuz er endelig ankommet hos Fabric Friends & Dolls! Har bare ikke så mange penge i denne måned, så jeg må lige vente lidt, inden jeg kan betale for forsendelse fra FF&D til mig. Men nu er pakken da kommet så langt.

Desuden er min LUTS Tiny Delf centaur Peter ankommet til Danmark. Fik først et tracking nummer fra LUTS her i nat, men pakken er allerede på vej fra tolden til mig nu! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:17 am

Min lille YoSD Anne er nået sikkert frem nu, men jeg bliver lige herinde lidt endnu, da jeg liiiige skulle være med i Volks Lotteri på YoSD Kanon. Den vandt jeg, så nu venter jeg på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 06, 2013 7:43 pm

Whoot Pinsessen?? Vandt du en ekstra dukke?? :O
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 4:43 am

Fik hentet min LUTS Tiny Delf Unicorn Centaur Peter i går. Han er så nuser! <3

Havde egentlig regnet med at sælge hans centaur krop og så bare have ham på en almindelig Tiny Delf krop, men centaur kroppen er aaaaaalt for nuttet, og den poserer VILDT godt, så nu tror jeg ikke, at jeg kan nænne at sælge den >_<
Tilbage til toppen Go down
Mariehønen

Mariehønen


Antal indlæg : 75
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/05/11

Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 13, 2013 11:38 pm

Laced Sarcasm skrev:
Fik hentet min LUTS Tiny Delf Unicorn Centaur Peter i går. Han er så nuser! <3

Havde egentlig regnet med at sælge hans centaur krop og så bare have ham på en almindelig Tiny Delf krop, men centaur kroppen er aaaaaalt for nuttet, og den poserer VILDT godt, så nu tror jeg ikke, at jeg kan nænne at sælge den >_<
Kan jeg bare være enormt misundelig? Hvilke farver valgte du?
Tilbage til toppen Go down
http://lilysdolls.wordpress.com/
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 1:06 pm

Mariehønen, det er også en helt fantastisk dukke! Centaur kroppen er vildt godt lavet! Jeg fik min Petertaur i light tan overkrop og tan skin centaur krop, og hans hove/hale/horn er orange. Sådan nogle skønne, varme farver. De passer perfekt til hans face-up <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 24Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: