Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MSC/face-up krakelere og falder af

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 11:44 pm

Som emnet siger, er min lille dukkes MSC7face-up begyndt at krakelere på næsen og nederste del af ansigtet, jeg spurgte en der ikke havde været ude for det før og hun nævnte det måske var tid til ny face-up eller for lidt MSC.

Men mine større dukker's face-up er LANGT ældre og de er stadigt pristine. Jeg aner ikke liiiige hvad der kan gøres, som det er nu falder det af lidt efter lidt, og hun ligner en krakeleret porcelænsdukke..

Er der nogen her inde der har oplevet det før, eller som ved hvad der kan/skal gøres for måske at rede den? den blev speciallavet inden jeg fik hende, hun var vist helt i Spanien ._.
Tilbage til toppen Go down
Jeariel

Jeariel


Antal indlæg : 43
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 14/10/12

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 12:07 am

det pga da msc blev sprayet på var det enten for koldt eller varmt.. så virker den ikk optimalt :/
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 12:45 am

Det kan også være sket hvis der er kommet fugt mellem lagene af Msc. Ved ikke hvor gammel face uppen + dukken er Smile
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 2:22 am

Jeg købte hende brugt af en her inde, og Face-uppen blev lagt på inden jeg fik hende. Så.. et år? der omkring. Fik min dreng i.. hvad er det nu, 4 år?.. da jeg startede her inde og hans er lige så flot som den gang, det samme med min pige, hendes er så et år yngre.

Men er der så noget der kan rede den? hendes face-up er så fin at det ville være surt hvis JEG skal lave en ny, jeg har aldrig lavet en før XD og har heller ikke tingene til det.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 2:33 am

Der er desværre ikke noget at gøre for at redde det, fordi skaden er sket. havde det været en lille skramme eller lignende kunne det måske, men det lyder som om hun er ved at skalle af ): så andet kan du ikke gøre end at vente, og evt. finde en ny face up artist D:
Tilbage til toppen Go down
Jeariel

Jeariel


Antal indlæg : 43
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 14/10/12

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 2:50 am

har hørt marha laver free faceups Very Happy for bruge til sit portfolio Very Happy ... men ved ikk om hun gøre mere...hun har lavet min piges faceup Smile
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:12 am

Haaaai! ^^
Som folk siger er der nok ikk noget at gøre :/

Jeg lawr gerne face-ups gratis ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:43 am

Som de andre også siger, så vil jeg også mene, at du er nødt til at få lavet en ny faceup. Men du kan jo sagtens prøve at sprøjte noget MSC på og se om du kan redde lidt af faceuppen. Jeg var en gang nødt til at fjerne MSC'en på næsen af en af mine dukker, og jeg kunne bare sprøjte ny MSC ovenpå bagefter og det holdt længe og man kunne ikke se det. Men det kommer nok an på hvor meget der er faldet af, om du kan "redde" det.
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 10:54 pm

nu har jeg ingen close-ups af hendes ansigt, men det er for sent, det krakelere og hun har en svag sheen af bronze da hun jo skulle forestille at være fe. :/
Havde godt nok tænkt at få noget mere bronze og noget efterår's grønt ind men havde ikke ventet det skulle være lige nu. Men kunne godt være jeg ville have din hjælp så Marha :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MSC/face-up krakelere og falder af Empty
IndlægEmne: Sv: MSC/face-up krakelere og falder af   MSC/face-up krakelere og falder af Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MSC/face-up krakelere og falder af
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» face-up!?!
» Glimmer i face ups
» Spøgsmål om face up help

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: