Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rindoll Zombie Sol (GORE)

Go down 
+5
Akatsuki
PrinceNaru
Pallas
Ponpyon
Prinsessen
9 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 8:35 am

Siden Ringdoll udgav deres Zombie Sol og Frankenstein dukker, har jeg været dybt fascineret af dem, så da 714 solgte sin Zombie Sol, så sprang jeg straks til. Han var total et impulskøb, da jeg faktisk ikke ville have drenge dukker igen. Razz 

Han kom med en faceup (default, tror jeg), som jeg ikke synes var særlig skræmmende. Så jeg har brugt denne aften på at give ham en ny faceup.
Han er virkelig en interessant dukke, og ret sjov at lege med.

Default Zombie!
Rindoll Zombie Sol (GORE) 9610492350_87cdab5382

Den nye faceup
Rindoll Zombie Sol (GORE) 9610345872_2b23403695


Rindoll Zombie Sol (GORE) 9607696663_3771c22903
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 9:15 am

Nej hvor ser der bare AWSOME ud :O
Han er virkelig fin :)
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 10:49 pm

Hvor er han klam Very Happy Very Happy

Det er altså en fed faceup. Den tidligere faceup mindede mig lidt om en smeltet voksdukket -hvilket i sig selv er uhyggeligt.
Nu ligner han én som har været begravet under jorden og er kommet tilbage til overfalden. Det blå øje får ham også til at virke mere levende og nærværende og det synes jeg er skræmmende (og fedt!).
Tilbage til toppen Go down
PrinceNaru

PrinceNaru


Antal indlæg : 67
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/04/11

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 11:02 pm

Wow... hold da K... Hvor er han lækker! Jeg er selv fuldstændig vild med zombier.. Hvis jeg havde pengene.. Havde jeg lavet mig egen army <3

Den face-up du har lavet, ser virkelig fed ud! Meget bedre en default.
Han ligner mere et "menneske" og ser meget mere virkelig ud! Det er super godt gjort
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 11:51 pm

Hvor er han dog uhyggelig. På den fede måde! Very Happy

Super god face-up. Gør ham mere levende. (eller død? Haha)
Glæder mig til at se ham i virkeligheden engang. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeTors Aug 29, 2013 7:55 am

Hold da op hvor er han awesome!!
Og ja, din faceup har du lavet virkelig godt Very Happy
Elsker at du gav ham et mere realistisk øje, det add'er lige lidt creepy-faktor at han ligner mere 'et rigtigt menneske'. Må også være sjovt at arbejde med så speciel en mold ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeTors Aug 29, 2013 12:22 pm

WAH elsker den dukke!!! Var engang min drømmedukke, men bare for dyr :'(

Synes det ser SÅ fedt ud det du har lavet. EIH kan du SÅ komme til Århus, så jeg kan lege med ham Laughing 
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 1:17 am

Ponpyon - Mange tak Smile

Pallas - Haha, tak! Det var også det jeg prøvede at få ham til at ligne, så jeg er glad for at det lykkedes Smile

PrinceNaru - Ærlig talt så hader jeg zombier. Det er det mest skræmmende i verden, synes jeg. Men alligevel så tænkte jeg "Ja da!" ved udsigten til at få ham her. Mange tak Smile

Akatsuki - Mange tak Smile Ja, jeg har det lidt på sammen måde - faceup skulle gerne gøre ham mere levende på en død måde.

Kurisu - Det er rigtig sjovt at arbejde med ham. Du aner ikke hvor meget blushing han har fået (og i farver jeg aldrig har brugt til blushing før). Mange tak. Faktisk havde jeg ikke overvejet de øjne til ham før, men jeg synes også de passer godt.

jeanet kaulitz - Mange tak Very Happy Faktisk kan jeg overtage et kollegieværelse i Århus her midt i september...
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 5:56 am

Alle har sagt hvad jeg selv vil skrive Wink så kan kun sige at han er Awesome og at jeg glæder mig til t se ham IRL! >_<
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 5:14 am

Hvor er den bare fed!

Det ligner fuldstændig en zombie som dem i filmene!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rindoll Zombie Sol (GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE)   Rindoll Zombie Sol (GORE) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rindoll Zombie Sol (GORE)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE
» The Harvest (Doll GORE)
» Zadrian (Warning gore)
» Man må ændre lidt på planerne [gore]
» A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: