Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kevin O'cults feedback.

Go down 
+5
PotatoMash
Nerdystreak
Chazzi
Ponpyon
KevinOcult
9 deltagere
ForfatterBesked
KevinOcult

KevinOcult


Antal indlæg : 32
Age : 26
Geografisk sted : Amager
Registration date : 13/06/12

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:46 pm

Efter en handel med mig kan i lige smide jeres feedback her ind ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/83922311@N04
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 3:24 am

Super feedback herfra!
Kevin O'cult købte min DIM Love Lloid, noget tøj og en guitar.
kummunikation var fin og alt gik supert
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 7:13 am

KevinOcult købte nogle wigs og noget tøj af mig og det var en super handel. Hun overførte hurtigt pengene, dog glemte hun at overføre penge til forsendelse, men det var en forglemmelse og hun fik dem hurtigt overført, da jeg gjorde hende opmærksom på det. Ellers var der også super kommunikation under handlen. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 4:56 am

God feedback til KevinOcult herfra! Hun købte noget SD-tøj af mig, og vi fik en hurtig og praktisk aftale i hus. God, hurtig og venlig kommunikation. Tak for en god handel! Smile
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:24 am

Kevinocult købte min Mnf shushu, og hun var rigtig hurtig til at betale, selvom hun sagde det ikke kunne blive med det samme. Hun var god til at holde kontakten, fandt sig i mange spørgsmål fra min side og er en dejlig køber Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:07 am

okok.. Kender Kevin fra irl, men her kommer der altså en feedback alligevel!

Kevin har købt min MNF shushu, vi fik hurtigt aftalt en pris og hvordan det skulle handles! Vi skulle mødes til Genki, men jeg havde for mange ting at tænke på, så glemte dukken. Hun var heldigvis ok med det og gav mig pengene og få dage efter fik jeg sendt dukken til hende!! Så positiv feedback fra mig!! :'3 Håber at vi kan handle igen <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 12:48 am

Rigtig god feedback til KevinOcult! Hun købte en SOOM Taco af mig og alt forløb sig godt. Hun fik dukken på on hold et godt stykke i forvejen og holdt sit ord med betalingen, så det gik jo som det skulle. ^^
Vil helt klart anbefale at handle med hende. (:
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 2:33 am

Endnu en god omgang feedback til Kevin O'cult, som købe en Puki af mig. Rigtig venlig og hurtig kommunikation, og vi fik lavet en praktisk aftale om overdragelse. Very Happy Tak for en super handel!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 11:05 pm

Super feedback til KevinOcult. Hun købte en Momocolor Bonnie af mig, og de hele forløb smertefrit. Hun overførte straks pengene, og lod mig vide, da dukken var nået frem. Jeg vil med glæde handle med KevinOcult igen. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 8:05 am

Super feedback herfra :)
solgte DIM Edmon hoved, et par øjne og vipper til hende.
Havde dog glemt at ligge vipperne og øjnene i pakken, men hun var dejligt forstående (sendte dem på egen bekostning efter hun gjorde mig opmærksom på de manglede)
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 9:29 pm

Kevinocult købte nogle parykker og nogle øjne af mig, svarede hurtigt og betalte også hurtigt Smile God feedback herfra igennnn 8D
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 1:41 am

Kevin købte igen af mig, denne gang en resin hjelm fra min Soom Pel, og betalte i god tid og fortalte mig hvornår pakken kom.Smile Det virkede okay at postdanmark var lidt sløve i det, så alt gik som det skulle Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 10:22 pm

God feedback endnu en gang til KevinOcult. Jeg købte en SD cardigan af hende og den ankom i dag. Smile Alt var som det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kei

Kei


Antal indlæg : 18
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 10/11/09

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 7:08 am

God feedback herfra. Svarede hurtigt på beskeder og sendte hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 7:03 pm

Rigtig god feedback fra mig Smile Købte en msd kjole, og den blev sendt super hurtigt, og kommunikationen var igennem hele forløbet til et 13 tal Smile Vil helt klart gerne handle med Kevin O'cult igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kevin O'cults feedback. Empty
IndlægEmne: Sv: Kevin O'cults feedback.   Kevin O'cults feedback. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kevin O'cults feedback.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: