Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Morbids Feedback

Go down 
+3
Nerdystreak
Ponpyon
MorbidNeeds
7 deltagere
ForfatterBesked
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 2:54 am

Positiv: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Negativ:

Eventuelle kommentare:


Sidst rettet af MorbidNeeds Lør Okt 25, 2014 1:57 am, rettet i alt 7 gange
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 3:46 am

fin feedback herfra!

MorbidNeeds købte en wig af mig.
Det tog lidt lang tid at lukke handlen - da vi fra begge sider havde glemt det i en periode pga travle hverdage.
Men vil bestemt ikke have noget imod at handle med hende igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 11:42 pm

God feedback fra mig!

Det tog lidt tid før wiggen blev sendt, og da den gjorde var posten ualmindelig langsom!
Men det var ikke sælgers skyld, så god feedback fra mig! 83
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeFre Dec 30, 2011 7:02 am

Igen super feedback herfra!

MorbidNeeds købte en SD jakke af mig og alt gik fint.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeOns Apr 11, 2012 7:32 pm

Rigtig god feedback til MorbidNeeds! Hun købte et jakkesæt, en paryk og andet godt af mig. Hurtig og venlig kommunikation og hurtig betaling. Smile Tak for en god handel!
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 3:03 am

Købte en paryk af Morbid, og jeg kan på ingen måde klage! Den var pakket rigtig fint ind, så ud som på billedet, og det var generelt en god handel Smile Ville klart købe fra Morbid en anden gang Smile!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 4:07 am

Solgte et par SD bukser til MorbidNeeds og hun er en super køber. Overførte pengene efter aftale, god kommunikation og venlig.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 6:29 am

Morbid købte en Honey delf trøje og et par honey delf støvler af mig Smile Pengene blev overført dejligt hurtigt, og handlen var smertefri og upåklagelig, ville gerne handle med Morbid igen Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 8:16 am

100% positiv feedback fra mig af.

Morbid købte en B&G Lister af mig, og der var rigtig god kommunikation, hun sendte pengene hurtigt og gav mig besked da hun havde modtaget pakken. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitimeFre Okt 24, 2014 5:28 am

Morbid har købt et DT Yujin hoved fra mig- og jeg kunne ikke ønske en bedre person at handle med; super hurtig betaling samt rigtig god og venlig kommunikation hele vejen igennem^^

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morbids Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Morbids Feedback   Morbids Feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Morbids Feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: