Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 714 i din feedbacktråd

Go down 
+20
Nerdystreak
Hirin
kittey
Nuggie
Akatsuki
Saki
lisaastrup
Lucie
yokomo
MuseumBizarro
Heceta
Suilad
boots
Chazzi
manda
Mika
Prinsessen
Xandorram
Riki
714
24 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 12:55 am

100% positiv feedback fra mig.
købte en wig af 714 og det hele gik nemt og hurtigt. ^-^
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 30, 2010 7:50 pm

Positiv feedback!
Jeg købte et SD-tørklæde af 714. Varen var som vist og beskrevet, og transaktionen forløb hurtigt og problemfrit. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 28, 2010 7:10 am

Positiv feedback til 714!

Købte et par Glati vinger og en Yo-SD trøje af hende og handlen gik perfekt. Kan kun anbefales.

Tak for handlen, 714! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 24, 2011 11:56 am

rigtig god feedback til 714!!!

fik købt t-shirt, bukser og en paryk af 714 og det gik som smurt smør ;)god kommunikation og fik hurtig sendt pakken >_<
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:43 am

Rigtig godt feedback til 714! (: Jeg købte et par øjne af hende, og det gik rigtigt hurtigt, og nemt!
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 7:21 pm

Jeg købte nogle grå øjne og en sort wig af 714.. jeg fik det denne weekend.. det tog kun nogle par dage til det kom. ^^
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 11, 2011 7:55 pm

Købte et par støvler og alt gik som smurt ^^ meget hurtig til at sende dem, og god kommunikation!
Stort plus fra mig ^^
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 10, 2012 11:06 am

super feedback herfra!
købte en skjorte og en statuette
tingene blev sendt hurtigt og godt pakket.
God kommunikation!
Ville ikke tøve at handle med 714 igen :)
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 5:49 am

God feedback fra mig. Smile
Jeg sendte to af mine hoveder til 714 og selve arbejde var virkelig godt udført. Hun ramte mine characters så godt, at jeg er overrasket. Hun var utrolig sød og nem at snakke med, men desværre skete der en masse ting i hendes liv, så det gik noget tid imellem kommunikationen, men det undskyldte hun for og jeg synes ikke, man kan bebrejde hende, at det går skidt i en periode. Mine hoveder var dog hele tiden i gode hænder, og til sidst blev de sendt hjem til mig igen, og jeg er meget tilfreds.

Jeg købte desuden også en SD bluse og et par SD sko af hende, og de blev sendt med mine hoveder. Der måtte jeg beklage at min netbank fejlede og der gik lang tid før jeg fik betalt. 714 klagede ikke, men ventede tålmodigt og venligt, indtil jeg endelig fik styr på det.

Alt i alt en god oplevelse. Jeg vil uden tvivl lade hende arbejde på mine dukker igen, og jeg vil også meget gerne handle i fremtiden. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 1:43 am

Jeg sendte endnu engang nogle hoveder til 714, for at få dem malet, og endnu engang var hun fantastisk at arbejde med.
Kommunikationen foregik over email, og hun var aldrig mere end en dags tid om at svare. Som altid super venlig og nem at snakke med, og hun lyttede virkelig til mine ønsker, ramte dem perfekt.
Selve face-upsne ser fantastiske ud. Jeg kan kun anbefale 714. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





714 i din feedbacktråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 714 i din feedbacktråd   714 i din feedbacktråd - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
714 i din feedbacktråd
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Gehrts feedbacktråd.
» Hannes feedbacktråd :D
» Katia's feedbacktråd
» Xandorrams feedbacktråd
» Kaneko´s feedbacktråd ^.^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: