Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Feedback for Prinsessen

Go down 
+19
lille_Aki
AnMaNi
Amano
Riki
Helene
Alex
Kurisu
Haruka_Kite
Manna
Heceta
frkmm
714
Dionza
Zin
Xandorram
gaaralove
Dina
Chazzi
Prinsessen
23 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeMan Dec 29, 2008 3:40 am

Dette er så min feedback tråd. Venligst skriv her hvis du har handlet med mig! ^^
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeMan Dec 29, 2008 6:28 am

Jeg solgte en wig til Prinsessen for noget tid siden og alt gik fint - pengene blev overført og der var god kommunikation ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 12:13 am

Købte et DIM minimee Cloud hoved & et par blå glas øjne d. 31 december.
Prinsessen er super sød at handle med og der var absolut ingen problemer med penge osv =D
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 5:39 am

Jeg har købt en dukke af Prinsessen.
Hun er rigtig sød, og nem at handle med. Fik oven i købet en bonus ting af hende Very Happy
Og er meget glad og tilfreds med mit køb, og synes helt sikkert at jeg fik noget for pengene Wink
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 10:39 pm

Super feedbak til Prinsessen som købte et par SD sko til mit træf, hun var også lyn hurtig med pengene klar ^^
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeOns Apr 29, 2009 1:02 am

Købte en SD bærertaske af Prinsessen Very Happy
Hun er rigtig god at handle med og det hele gik let og hurtigt Razz Hun bar endog over med alle de ting jeg glemte at fortælle hende ^-^"
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeOns Maj 06, 2009 3:50 am

Super mega meget god feedback til Prinsessen Very Happy
Fik hovedet med posten dagen efter pengene var overført ^w^
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 1:59 am

Stod for en TreeDesign fællesordrer. Informationen var god, og hun var hurtig og kompetent. Vil fællesordre med igen. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeSøn Maj 10, 2009 3:31 am

Stort plus til Prinsessen Smile

Jeg har købt en dukke af hende, og hun var en rigtig god 'sælger' eller hvad man siger ^^
- Hun skar noget af prisen af, og gav mig samtidig nogle ekstra ting med dukken Smile
Og desuden var hun god til at holde kontakten, og forstående, da jeg pludselig aflyste (da jeg blev syg).

Så rigtig god feedback herfra ^^

Mange tak for den gode handel Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 5:56 am

Jeg var med i en fællesordre som prinsessen stod for. Alt gik bare så fint, også selv om jeg havde lavet en forkert overførsel af pengene til hendes konto, så var der ingen sure miner, men kun forståelse, hvilket jeg er taknemlig for.

Vil til enhver tid være med i en fællesordre igen hvis prinsessen vil stå for en kun +'er herfra
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 6:12 am

Jeg var også med i en fællesordre, det forløb fint, god kontakt og opdateringer hver gang der skete noget nyt. Tøjet ankom hurtigt, så kun + herfra ^^
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 4:14 am

Heldigt for Prinsessen skulle jeg sende en masse ting i dag, og hun kontaktede mig søndag og havde brug for MSC ^^ Hun overførte med det samme, og pengene var hurtigt inde da vi har samme bank. Altid en fornøjelse at handle med! (2xMSC)
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeSøn Jul 05, 2009 10:00 pm

Så er den Lumdedoll Saiph, jeg har købt på layaway af hende, færdigbetalt, og så skal der naturligvis smides suuuuper god feedback til søde Anne. :3
Tak sweetie <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeSøn Jul 12, 2009 12:04 am

Solgte hende en SD hættebluse. Smile Super transaktion, fantastisk kommunikation, og ingen problemer overhovedet. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 7:29 am

Bedre sent end aldrig.

Købte et DollHeart sæt m. sko, og lidt udover, og det hele var i perfekt stand! Venlige priser og super venlig sælger! Bestemt en sælger jeg vil stole på til hver en tid. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 6:08 pm

Solgte nogle SD ting til hende, og hun var hurtig til at betale! :3 Kan kun anbefaldes!
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 5:32 am

God feedback herfra Købte et hovede,
alt forløb fint sød at snakke med og god komonikation.

tak for handlen ^w^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Riki

Riki


Antal indlæg : 56
Age : 38
Geografisk sted : Holbæk, Danmark
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 11:16 am

Solgte en dukke til Prinsessen. Super nem og super sød at handle med. Vi mødtes og byttede uden nogen former for problemer ^^
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 6:37 am

Købte et hovede af hende og han blev sendt hurtigt og forsvarligt pakken ind, super handel!
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeMan Apr 12, 2010 4:49 am

Købte en MSD giutar af hende, den passer perfekt...
og alt gik som det skulle...

Super mange tak for en god handel...
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:42 am

Jeg deltog i Prinsessens TreeDesign fællesordre og alt forløb super godt. Hun var super god til at holde os opdateret om, hvordan det gik med ordren. Kun positivt herfra! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 12:14 am

Super god feedback til Prinsessen! Endnu en gang har hun stået for en fællesordre, og der forløb hurtigt og glat. God kontakt hele vejen igennem!
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 3:35 am

Super god feedback til Prinsessen, hun købte nogle SD håndjern af mig, hun overførte hurtigt betaling og var ellers rigtig sød at handle med. ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 7:44 pm

Købte et Elfdoll Vivien head af Prinsessen, og handlen gik fin hele vejen igennem, og dejlig forståelse for at pengene kom ind lidt forsinket. Super god feedback herfra Smile
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitimeTirs Sep 14, 2010 6:09 am

tænk jeg ikke har tænkt på at skrive en feedback 0_o
men altså
Rigtig god Feedback til Prinsessen!!
købte en Elfdoll Tasha af prinsessen på layaway Wink

alt gik godt og fik enda lov til at få hende før jeg fik hele beløbet blev betalt >_<

samt købte nogle SD bukser og der igen gik det godt Wink hun havde ikke noget i mod at vente til måneden sluttede Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Feedback for Prinsessen Empty
IndlægEmne: Sv: Feedback for Prinsessen   Feedback for Prinsessen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Feedback for Prinsessen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kia's feedback
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: